.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Monday, February 7, 2011

# Y.E.S dapat PC baru !!! #

Salam kawan² blogger yam ai sayangi ('',) skam ni ai hati manyak sinang manyak gumbira!!! cer yu oL tengok tajuk atas tu ha...
Y.E.S bukan Year End Sale ok~ ni YES!!! menandakan ai sangat terharu...
bukan apa, ai hepi coz skam ni kat opis ai dah dapat PC baru cap LENOVO...lama punye cap DELL gemok...adehhh~
Lepas ni makin bersemangat lah ai buat keje kat opis, sebelom ni semangat jugak, tapi xde lah se semangat skam ni...ye ah, skam ni dapat PC baru laju ah...terbaik lah...ni dia gambarajah dulu dan kini...koh koh koh

SEBELUM


SELEPAS


Macamana baru pun, ai tetap ingat kenangan bersama DELL gemok!!! ai masok keje kat opis ni Oktober tahun 2006, ni jugak lah PC 1st ai hadap dan main²...susah nak lupakan, kini R.I.P lah beliau di stor pelupusan...hmmm~ sedih jugak lah...

Kini dapat yam baru, siyes ai x kan lupakan yam lama...kat umah pun sama, ada laptop LENOVO baru, tapi PC lama tetap gak ai jaga...walopun jarang² ON suis nye...

Sebelom ai gulong hujah di entry ai ni, ai nak ucapkan berbanyak tengkiu tu abam othman juruteknik komputer di opis coz telah betungkus lumus men setap kan PC baru ai ni ha...sehingga menimbulkan kegembiraan yam amat dalam di hati ai ni...('',)

Sekian, akhir kata dari ai buat entry ni,
SAYANGI LAH YAM LAMA & HORMATI LAH YAM BARU,
XDE LAMA XDE LAH BARU...
koh koh koh

17 comments:

A.s.t.i.n.a said...

wahhh Bro Senin.. ade pc baru >.<

ini tidak adil.. kenapekah saya tiadaaaa?

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA : ('',) wel...yu no mi...ai pekeje cemerlang...kena lah dapat PC baru...adehhh~ xde lah...ai lah salah soram dari 4 oram staff yam masih pakai PC lama DELL gemok sebelom ni, last² dapat gak yam LENOVO rampim ni ha...tu yam kecoh semacam je!!! koh koh koh
yu nak? bagi je memo berantai kat bos yu kasi beli PC baru cam ai...

muhd zulazwan ::jawer:: said...

terbaik la...keje rajin2 ea...hehehe

YanaMIB said...

yuhuu salam kenal bro..ecewah~

lenovo best x? klu bli lappy lenovo berbaloi tak? *lari tajuk eh?* =P

BRO_MONDAY said...

miss yana : best wooo~ lappy LENOVO!!! ai dah pakai kat umah ai tau lah...koh koh koh menatam tu rengan je, xde ah berat cam lappy zaman dahulu kala...adehhh~ tapi ai x berapa nak reti sangat hal² IT ni...baru nak blaja sikit²...better yu gi The Mines!!! sana banyak kedai komputer! mintak sajesyen dari pakar² kat situ...('',)
anyway, tengkiu sudi drop komen kat sini...

BRO_MONDAY said...

bro jawer : terbaik lah bro...tengkiu bagi kata² semangat laik dis! ai main² jugak, tapi keje jalan...koh koh koh

Ujang9897 said...

wow..pc kurus..mcm ang..ehe

BRO_MONDAY said...

ujang : adehhh~ buat² terkejut pastu dalam masa yam sama sempat lagi kutuk ai kurus...ujang oh ujang...koh koh koh ai laik yor stail...

cikanna said...

wah!! dapat pc baru,bestnya..
yg lama bg la kat saya..hehehe

selamat berblog n rajin join GA..hadiah saya dah pos,dah dapat bg tau ya!!

Robot | Sakti said...

nice one.

jaga lok-lok bro
hehehe

Amira Naddia said...

apsal aku xdapat weh? cis

nk mintak sape..ooo..duit. di mana dikau?

iwan_dextrous said...

wah..ok r tu..hihihi

iwan_dextrous said...

wah..ok r tu..hihihi

iwan_dextrous said...

wah..caya lah..hihiih

BRO_MONDAY said...

cikanna : yup, PC baru!!! yam lama dah jahanam lah! da kene lupus kat opis ni ha...adehhh~ tengkiu ye coz slalo tag ai...nanti dah dapat hadiah tu, ai kasi tau yu...bai de wei, next kontez yam yu tag ai tu, nanti ai bikin tau...('',)

bro robot : ('',) mesti kene jaga...terasa besar pulak skrin monitor ni...DELL gemok dulu kecik je...adehhh~ apa pun, syukur...

mira jawer : koh koh koh yu nak gak ke? yu buleh hendel ke PC baru ni nanti??? koh koh koh opsss~ ai nyer shoutbox dah jahanam tau, so ada yu tanye "x dapat hadiah ke sempena yu jadi folower ke-100?" jawapannye.........X DE!!! koh koh koh apa² pun kip in tac ok...

iwan dektros : terbaik geng!!! yu punye header blog lawa.......ai laik it!!!

Budak Botak said...

bestnya.. Hu3, laptop Bdk Botak rosak, sb tue ssah nk update blog... Bro xnk sponsor? he3...

BRO_MONDAY said...

budak botak : nak sponser chelasss manas bros? ai pun sengkek ni...ni hanya PC baru opis ok, bukan ai punye...koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...