.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Saturday, January 8, 2011

**aDa BuDaK HILANG!!!!**

PENTING !!!
***
***
***
********
******
****
**
*



Salam tu oL rakan-rakan blogger!!! pernah x yu oL nampak budak dalam gambarajah di atas ni??? ai dapat tahu budak ni dah hilang... secara otometik ai tergerak ati untuk buat entry pasal ni...dengan cara begini saje kite sama2 dapat tolom...ai baru je dapat tau dari blog bro jawer ni ha... Jika yu oL ada ape2 maklumat, sila lah kontek pemunye FB akaun ni Norazuin Munaji ...SEMOGA BUDAK NI DIJUMPAI SEMULA...insyaAllah...

21 comments:

arep_lockermonth said...

bro bgus la ! nti arep nak post pasal nih jugak la! boleh x??

BRO_MONDAY said...

arep : ok2 cantek gak tu...yu buat lah jugak entry pasal ni...sama2 kite tolom...kite bantu setakat mana yam mampu...('',)

arep_lockermonth said...

ok nti arep wat!

muhd zulazwan ::jawer:: said...

jom ramai2 kite buat...mudah2an budak ni selamat...n mintak2 kisah nyeri adik nurin x ulang lagi...

Semarak Api said...

ya Allah..comeynye..mkin rmai budak2 ilang skang..smg ble jmpa die blk.insyaAllah..

hye..pestime jejln cni :)

Wan Gerrard said...

thanks bro..aku doakan adik ni sihat dan selamat kembali ke pangkuan keluarga

ejulz said...

semoga selamat.. amin

BRO_MONDAY said...

bro jawer : mudah2 han selamat...kite bantu setakat mana yam buleh...semoga Allah SWT melindungi budak ni...amin~

BRO_MONDAY said...

semarak api : insyaAllah jumpe budak ni...moga sume ok...cian...

BRO_MONDAY said...

wan jerad : mari kite sama2 doakan nye...insyaAllah sume slamat...

BRO_MONDAY said...

asroL : amin~

Ujang9897 said...

sadis btol la..hurm

ADfeez said...

ermmm... risau lah budak2 skg nie hilang mcm tu je... huhuhu...

BRO_MONDAY said...

bro ujang : hmm~ sadis betul...takut ngan suasana zaman skam ni...

BRO_MONDAY said...

adfeez : memam kite sume patut wisau pun...kite kena alert...cuba elakkan selagi buleh...hmm ('.')

Gayahspears said...

bantu membantu amalan mulia.. bagus bro!!!

QasehTercipta said...

comeynya budak nie... kesian kat familynya. semoga dapat bersua kembali

BRO_MONDAY said...

sis pieja : semoga budak ni slamat...amin~

BRO_MONDAY said...

gayah : dets korex!!! jom kite sama2 bantu...('',)

A.s.t.i.n.a said...

thats koreks.. sya rasa mau nangis laa.. sgt semsitif kalau pasal budak2.. beliau sangat cumil..

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA : tu lah pasal, ape lah nasib budak kecik ni...ape jadi kat beliau skam ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...