.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, February 17, 2011

SAYA MENANG GiveAway LAGI!!!

Salam pagi Khamis berbaju batek saya ucapkan kepada semua pembaca blog “bromondayslife” yang dicintai…(‘’,) hope anda semua berada dalam keadaan ceria sentiasa!!!

Petang semalam balik dari kerja, saya parking lah motor sebelah peti surat blok rumah saya! Macam selalu…Terus saya check ada apa dalam peti surat tersebut? Selalunya penuh dengan sampah sarap pelbagai iklan yang langsung tidak pernah menarik perhatian saya!
Lantas mata saya tertumpu kepada 1 objek iaitu sampul surat Pos Laju yang berwarna kuning + putih!!! Alangkah excited nya saya apabila di sampul tersebut terpampang nama saya…Hampir terlupa!!! Sebelum ini saya ada terpilih dan memenangi GA JAPAN dari mama imaan09 (‘’,) Ternyata ianya telah selamat tiba di pangkuan saya!!! koh koh koh

Sebelum itu, mari kita sama² refresh entry terdahulu berhubung dengan GA ini…
ENTRY GA JAPAN DARI mama imaan09

Ok, tidak perlu cerita banyak, ini gambar sebagai bukti penerimaan…attention to mama imaan09 …




Hadiah berupa “kain bercorak dan lukisan dari Jepun”…wow!!! Sangat menarik…saya sangat suka!!! Nanti saya nak frame kan…tentu bertambah cantik…

Terima kasih saya ucapkan kepada cikannaSUKAjoinKONTEZ coz telah tag saya untuk join sama GA ini, dan juga mama imaan09 kerana berjaya menganjurkan GA JAPAN terbaik sebegini… Saya amat menghargainya, diharapkan lain kali boleh dapat lagi…(‘’,)

19 comments:

atie said...

waaa..cantik la kain tu..huhu..Tahniah ye!!

Danial Marzuki said...

adehh menang lagi...jelez2

A.s.t.i.n.a said...

Ya Allah Br Senimmmm..

Menam lagi keeee?? Ape kate hadiah share.. heh

kongrets Bro!

A.s.t.i.n.a said...

Saya susah nak masuk page Bro.. Knapekerrr?

a) adekah Maxis sy terlalu perlaham?

b) adekah kejelitaan tidak setara menepati spesifikasi pembaca..?

c) adekah Bro kalah men bola?


Undi adelah rahsia..

A.s.t.i.n.a said...

DIsebabkan hari ini internet sanagt selo. Saya komen untuk next2 entry bro juga..

entry pertama selepas ini..

* Wah!! betul ker Bro?? Bro hebat!

Entry kedua..

* Haaa tak tau, mintak no hp waif Bro saya mo komplen!

Entry ketiga...

* Brooooooooo..


Sekian. Jgn byk sgt entry. tak elok untuk kesihatan jari.

BRO_MONDAY said...

miss atie : tengkiu²...ai ♥ sangat kain ni, betul...cun...

BRO_MONDAY said...

bro dim : cuba nasib je bro, random.org gak yam pilih...adehhh~ anyway, yu dah kena tag ngan ai...sila join if nak menam sama²...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "AREPNAKBEBEL first giveaway"
2.New Entry "SAYA MENANG GiveAway LAGI!!!"

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA : jari ai x berapa rucing macam yu ok!!! ('',) namun ai bertegas jugak nak buat entry banyak² sampai muntah hijau...koh koh koh gud try, tengkiu coz drop komen sini...dan buat pengakuan bahawasanye meksis GORM lembab...ai pun dah kena potom...lambat bayar bil...huh~

Along Usop said...

tahniah bro !!!!

heheh.. teruskan blogging!...

kontes2 juge.. entry jgn diketepikan ye.. heheh..

agak2 ade lg kontes best2 tag la..
yg senyum aritu.. tgh pilih gambar nih.. =P

happy blogging!.. =)

*gaya tulisan dah tukar.. heheh.. keep it up bro..!! =)

BRO_MONDAY said...

along usop : tahniah dan tengkiu ok...koh koh koh gaya penulisan dalam entry je dah berubah, tapi kat komen still cam biasa...coz ai laik it so mac!!! terbaik...jom join kontez banyak² tau...

Along Usop said...

takpe2.. =)

janji entry best.. heheh.. =)

cikanna said...

tahniah bro menang GA ni.....
tq tag nanti cikanna join GA tu..

BRO_MONDAY said...

along usop : mekasih puji² ai...nanti ai payung teh o ice ok..koh koh koh besemangat lagi nak jadi blogger yam berjaya macam yu...adehhh!

cikanna : rezeki anak²...('',) ok cun gak tu, kite sama² join any GA or KONTEZ ok...ada rezeki tentu x ke mana...

Unknown said...

haha.. dapat hadiah tu agak2 kalu xnk post kt aku yer.. hehe.. thank u bro..

BRO_MONDAY said...

incik blogger : x dapat nye joi...ai sayam sangat kat hadiah yam ai dapat ni...koh koh koh apaun tengkiu coz kite sudah berkawan dalam blog..('',)

Imaan09 said...

BRO-MONDAY..aii suka kalau u suka..tahniah ye sekali lagi..

BRO_MONDAY said...

mama imaan : tengkiu sekali lagi ok...thanks drop komen here!!! ('',)

Along Usop said...

aiseh.. ai pom blom bejaye sanad lagi nih..
*wingk2 =p

BRO_MONDAY said...

along usop : cuba je...('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...