.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Monday, February 21, 2011

MINTA MAAF kepada SEMUA BLOGGER


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
ASSALAMUALAIKUM & salam sejahtera saya ucapkan kepada semua blogger yang saya sayangi...

Merujuk tajuk entry saya yang ke-2 setakat ini, saya dengan rasa rendah dirinya ingin memohon maaf sekiranya saya tidak menerjah ke blog anda apabila anda sudah pun tinggalkan jejak di KOTAK JERIT di blog saya itu!!!



Mungkin bagi sesetengah dari blogger akan kata,
"adehhh~watpe nak minta maaf, lupakan je lah ape dah jadi...hidup mesti terus..."

Tapi tidak bagi saya, saya rasa macam tak kena je...dengan itu, saya pun keluarkan lah entry memohon maaf sebegini. Mungkin ianya tak penting sangat...Lagi pun sebelum ini, saya pernah mengeluarkan entry berhubung dengan KOTAK JERIT saya yang bermasalah dan menyukarkan semua pihak termasuk diri saya sendiri...
Bagi anda yang terlupa ataupun terlepas, sila lah baca sekali lagi dengan cara mudah saja, KLIK SAJA DI SINI .

Akhir coretan dari saya, semoga hidup anda ceria² sepanjang hari ini dan seterusnya...('',)



p/s: bagi kawan² yang dah tag saya join kontez ataupun GA, saya mohon maaf jugak jika tak dapat atau terlambat...sila jangan serik untuk tag lagi ye...koh koh koh

21 comments:

Dim Benihana said...

maaf diterima,keke
biarlah, yg penting kita amek iktibar dr benda lepas...

A.s.t.i.n.a said...

Dimaafkan..

saya pemaaf orangnye..

YanaMIB said...

maaf diterima..hoho ^_^

BRO_MONDAY said...

bro dim : terima kasih bro...ai laik dis...('',)

miss ASTINA : ai nou det...tengkiu ok...kip in tac...

miss yana MIB : tengkiu²...ai suka!!! koh koh koh

sicKo^ said...

takder hal nyer..

BRO_MONDAY said...

bro sicko : tengkiu geng!!! ai laik dis...

efa said...

ahahaha tak mengapa beta disini faham eceh tiba2 plak beta2 ni ahahaha

nelly said...

Maaf diterima ..:)

nelly said...

Maaf diterima ..:)

nelly said...

Maaf diterima ..:)

BRO_MONDAY said...

efa : on je kalo yu nak jadi "beta" xde hal...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "Jom Join Lucky Draw Ana.Izzty"
2.New Entry "MINTA MAAF kepada SEMUA BLOGGER"
3.New Entry "Online Guna Hot Ticket Internet Hotlink"

Izamir Ridzwan said...

cara penulisan anda sudaah berubah. =) bgus

BRO_MONDAY said...

miss nelly : amboi...sampai 3 kali yu post komen!!! eksaited ke ape ni??? koh koh koh

IR : kadang² kita perlu berubah, ai ubah pun setelah di review oleh ujang9897!!! sangat gempak cara baru ni, tapi di ruangan komen ai masih kekal kan bahasa biasa stail ai...

Budak Botak said...

Bdk Botak maafkan...
Kalo raya bleh mnta duit raya x ni, he3...

BRO_MONDAY said...

budak botak : adehhh~ yu dah besar ke kecik lagi ni nak duit raya? yu yam patut bagi kat anak ai Scha Al Aiman tu tau!!! koh koh koh

Sunah Mohammad said...

bro..kalo nak buang chatbox leh tak? uhuhu...tak terlayan..T_T

Nebiula said...

senin senin ( sambil menggelengkan kepala ) ......

BRO_MONDAY said...

sis sunah : tu lah pasal, slamber lah buang kotak jerit tu...kalo nak tinggal kan jejak, kasi komen...nanti kite terjah...ai nak buang jap lah...

BRO_MONDAY said...

nebiula : nape? adehhh!

SaYraH WonDerLanD said...

small matter jerk la. Maaf diterima. Don't worry

BRO_MONDAY said...

miss sayrah : tengkiu ye...sudi maaf kan ai...terharu ni...adehhh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...