.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, February 10, 2011

^ SeLaMaT TiNGGaL MuSTiKa ^


Salam mesra buat sume ye...pagi ni bawa muto gi keje giler punye sejuk! naik beku otot² lengan ai ni ha, krem lengoh² akibat menjalani trenim futsal malam aritu pun lom baik lagi...adehhh~ yam pentim ai sangat sonok datam keje arini...

haa...nengok tajuk atas kompom yu oL ingat ni MUSTIKA soram gadis!!! ataupun ni watak gadis dalam muvie TS P.Ramlee (Kanchan Tirana)...
koh koh koh

BUKAN!!!

Ni MUSTIKA pakej ASTRO lassss...ai dah berjaya potom petam semalam!!! huh~ padan muka...tepon cakap ngan kastemer servis nye kata dah x nak pakej ni lagi, tanye beliau buleh ke kalo potom skam jugak? beliau kata buleh...x sampai 5 minit lepas tu try klik cenel 131 , 132 & 133 memam dah x de!!! terbaik...

Punca pemotongan pakej seperti bil ni ha!!!




Giler dah naik harga skam ni, Gov. Tax je 6% ....so, bulan² banyak abes duit bayar bil...memam kenot go feder lansum...nama je TV berbayar! tapi iklan da makin banyak...so, langkah bijak ai nekad untuk potom pakej...



Kelihatan Scha Al Aiman sedam buat gaya kunun² sedam berkata
"ayah...nape gelap je cite ni? doram dok dalam gua ke?"
koh koh koh

Baiklah, kini lega ai dah kongsi kan suatu perkara baik bersama yu oL...adehhh~ si yu again...('',)

19 comments:

ejulz said...

jgn buat hal.. mlm ni kita ada friendly dgn kelab terkemuka indonesia.. haha.. dtg jgn x dtg..

BRO_MONDAY said...

asroL : wah!!! kelab pelita jaya ke? jadah nye??? malam ni ai turun padang ok...ai jadi kiper cam slalo!!! slove ai tu pun dah gegar² dah tu...koh koh koh

atie said...

apa kata amik pakej asas je..kikiki..
mesti tak mahal byr..hahaha

takpela..dunia kita byr..akhirat nnt siapa yg amik kt dunia..byrla..hoho..

arep_lockermonth said...

huhu :P good bye~

BRO_MONDAY said...

miss atie : hajat di ati memam nak bantai pekej besik je, tapi ai nak layan gak sport!! koh koh koh

arep : gud bai....ai laik it...padan muka pekej mustika!!!

atie said...

hah..tulah org laki..takleh hidup tanpa bola..

BRO_MONDAY said...

miss atie : ada ke oram laki yam x minat sukan? atau bola??? koh koh koh

atie said...

ada!kwn atie!dia main bola..tp dia tak suka tgk bola..ni keyataan dia ek "tak mau la tgk bola..mcm org bodoh tgk bola golek sana sini"kikiki..

Ujang9897 said...

bila nk lyn bola dgn rumah lu bro..hehe

BRO_MONDAY said...

miss atie : member yu tu gempak gak lah kiranye! tentu beliau ada "bola" lain untuk di nengok...adehhh~

ujang : tivi umah ai tu bukan besar mana pun.......(ayat belagak nak kata tivi umah ai besar) koh koh koh

Budak Botak said...

he3, x pernah ada Astro...

BRO_MONDAY said...

budak botak : ai pun sama gak, dulu pernah berada di situasi "x pernah ada astro"....ai mula amek astro masa dah kawen..ai kawen tahun 2008, so skam ni dah tahun 2011..hampir 3 tahun...

sahromnasrudin said...

lu potong channel sport tak???

YanaMIB said...

mmg mhl bil astro..b4 ada tax pn dh mhl..bila ada tax lagiii la mhl..haha..klu duit terlebih xtau nk buat apa dgn duit tu br leh pakai astro nih..ngee~ ^_^

BRO_MONDAY said...

bro sahrom : ai x potom cenel sport lah...adehhh~ sayam pulak ai nak buat begitu...hmmm~ tapi next bil mei bi ai akan potom sport gak!!! mai waif dah bisim...rasanye kalo potom pun ok gak coz cenel sukan 801 ada dalam pekej besik...hmmm~

miss yana MIB : maksud yu, "duit terpijak" lah kan? xde makna nye ai ada duit lebih...manjam x cukup je...ngam² ho oram puteh kata...koh koh koh ngan susu anak lagi, baram² anak lagi, dapur lagi..adehhh~ banyak kalo nak list kan....

Amira Naddia said...

lau nk jimat lg kn...u tgok tibi satu dgn tibi due je

BRO_MONDAY said...

mira jawer : a'ah ye....betul gak tu! ai memam suka nengok berita jam 8pm kat RTM1...kalo nengok buletin utama TV3, menyampah...banyak nau iklan nye!!! koh koh koh

ADfeez said...

kannnnnnnn...
tetibe tgk bil astro da naik..mcm harga barang kt pasaran lak :P

BRO_MONDAY said...

adfeez : betol!!! sume naik!!! gaji x naik²!!! adehhh~ susah lah idup skam ni...sume RM je yam pentim...kite kena amek inisiatif sendiri dengan berjimat cermat...('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...