.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Sunday, February 20, 2011

Break1st @ MAMAK TWINCAM Presint 9 Putrajaya!!


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Salam pagi hari minggu para blogger yang disayangi...('',)
Pagi Ahad yang dingin serta sejuk dan indah ini, saya bermurah hati untuk keluar sarapan di mamak kembar P9 Putrajaya atau nama saintifik bagi penggemar sukan kereta adalah MAMAK TWINCAM!!! koh koh koh
Ramai gila manusia pagi ini di sini..
(macam tak kena je ayat di atas ni..)
Saksikan gambar roti telor dan teh tarik yang memberahikan nafsu ini..adeh!



Ok nak sambung makan! Tengah sedap ni..koh koh koh
entry ini ditaja oleh Mamak Twincam P9 Putrajaya! Tipuuu...adeh, ni pun dah sedap on9 guna wi fi free terus ke henpon saya!

10 comments:

A.s.t.i.n.a said...

lama tak msksn roti canai... sobsss..

bobiedanbad said...

as salam..selamat bersarapan
selamat berhujung minggu
esok keja la plak..

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA: sedap woo..jangan ah sedih2 ok, ai dah makan kan utk yu skali...agrhhh...tipu...nanti pakwe yu marah! Koh3

cekgu bobie: jemput makan tau!

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA: sedap woo..jangan ah sedih2 ok, ai dah makan kan utk yu skali...agrhhh...tipu...nanti pakwe yu marah! Koh3

cekgu bobie: jemput makan tau!

Amira Naddia said...

abg senin ade nset canggeh leh nulih entry...sy punye nset volumn pn da takde. nazak sgt..jum tuka nset nk tak?

BRO_MONDAY said...

mira jawer:adeh! Sedihnye bunyi..chelass manass henpon canggih? Biasa je..cikai je ni..koh3

Dim Benihana said...

wah bestnya, boleh la lepak2 situ nanti..

Dim Benihana said...

Bro, u dah kena tag...

http://islandofdim.blogspot.com/2011/02/jom-join-lucky-draw-anaizaaty.html

Sunah Mohammad said...

kenapakah bro membuatkan perut saya berbunyik2 di malam hari dengan tidak mengupdate entry sarapan pagi tadi ni? hahahaha~

BRO_MONDAY said...

bro dim : TERBAIK kena tag, nanti ai terjah sana...('',) ye, bila² kalo yu mai putrajaya kasi helo² ai, kite lepak sini...koh koh koh

sis Sunah : adehhh! itu macam ka??? koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...