.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, February 24, 2011

Gathering di Bangku Kosong


Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat semua..('',)

Saya terasa nak join segmen dari BRO BANGKU KOSONG pagi ni.

Sebabnya macam seronok je...saya sangat suka berkawan tak kira dalam situasi apa sekalipun...merapatkan ukhwah sesama kita kan bagus...

Ok, jika berminat JOM KLIK SINI RAMAI²!!!
Boleh lah kita berkenalan antara 1 sama lain...('',)

TERBAIK!!!

Apapun selamat berkenalan ye saya ucapkan kepada semua!!!

Segmen ni dilanjutkan sampai 26/2/2011...

6 comments:

Dim Benihana said...

wah awal gila bro monday...keke
selamat berkenalan juga...

BRO_MONDAY said...

bro dim : assalam bro...('',) ai hari² pun awal datam keje...banayk keje arini, nak on9 dulu japgi nak buat keje...adehhh~ ada mitim isnin ni, so banyak lah folder yam bos ai soh buat!

sicKo^ said...

selamat berkenalan kembali..

BRO_MONDAY said...

bro sicko : salam pekenalan jugak ('',)

hasrul hassan said...

salam .. terima kasih kerana sudi join

BRO_MONDAY said...

bro bangku kosong : wsalam..sama² ('',) terima kasih sudi menerjah sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...