.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Sunday, February 6, 2011

KONTEZ miss yuyu : I LOVE MYSELF & MY BLOG^^

Salam tu oL mai fren ('',)...
Ok, entry ni adalah berkisarkan ai dah join 1 kontez yam sangat gempak!!!
kontez dianjurkan oleh miss yuyu...ai dah kena tag oleh along usop...adehhh!!! beliau ni cam tetau je ai memam suka join kontez!!! terbaik lah along!!! ai laik dis...
Ok, tanpa melengahkan masa, mari kita mulakan pengembaraan ke alam disney!!! silap...x de disney, ni alam biasa je...jom mulakan entry kontez!!! haaa..sebelom tu,ni banner nye!!!



MAKLUMAT LANJUT pasal kontez ni,
SILA KLIK SINI DENGAN PANTAS

Disebabkan kontez ni miss yuyu sudah bahagikan kepada 2(dua) pilihan, dengan rasa waras nya ai pilih yam mudah...
ai pilih kategori I LOVE MYSELF !!! koh koh koh
haa...ni gambar diri ai yam sebenarnye...x main tipu punye!!! adehhh~



##ni gambarajah terkini,berjaya di snap pada 1/2/2011 masa ai bawak femili jenjalan tengok binatam2 di Zoo Negara!!! koh koh koh kelihatan sang rama-rama hinggap kat tangan ai, nampak sangat ai ni soram yam pemanis oram nye!!! adehhh!!!##

wai I LOVE MYSELF???

senam je jawapan nye adalah coz diri ai sangat kacak!!! pasan lagi...adeii...sebenarnye ai sangat sayam kan diri ai coz ai ada anak bini yam ai nak kena kasik makan...hmmm~ yelah, ai kena lah sayam diri ai kalo apa2 jadi kat ai, nanti apa jadi pada anak bini ai??? ('',) ai juga soram suami & ayah yam bertanggung jawab kalo yu oL nak tau...x caya? kontek lah mai waif or mai fren...koh koh koh ai jugak sayam kan diri ai coz kalo ai x sayamkan diri ai sendiri, sape lagi yam nak sayam sedalam yam ai sayam?...panjam nye penerangan ai bagi ni...hope yu oL andersten wat ai min it...('',)

yesss!!! setel pun ai buat entry kontez ni...skam tiba masa yam ai sangat suka...ai nak tag 3 oram rakan blogger!!!
-
-
asroL a.k.a ejuLz
cikannaSUKAjoinKONTEZ
arepNAKbebel
-
-
ai ucapkan GUD LAK untuk diri ai sendiri dan jugak kepada rakan2 yam dah kena tag!!! serta x ketinggalan jugak untuk rakan2 lain yam turut sama memeriahkan kontez terbaik ni...('',)

TARIKH TUTUP KONTEZ :
28 Februari 2011 (Boleh Pinda miss yuyu kata)

4 comments:

Dim Benihana said...

kagum la dngn bro_monday,
rajin join GA atau kontez..

BRO_MONDAY said...

bro dim : xde apa yam perlu dikagumi lah bro...ai sekadar suka² je...tapi dalam ati ada berharap untuk menam...buleh jugak wat modal entry baru dalam blog...koh koh koh

Along Usop said...

waa.. die ade kupukupu kat tangn!!! ngaaa


gudlak bro!.. =)

BRO_MONDAY said...

along : koh koh koh kupu² kata ai manis...ai x kata, tapi kupu² tu yam kata...adehhh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...