.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Sunday, February 20, 2011

Online Guna Hot Ticket Internet Hotlink


Assalamualaikum & salam hormat saya ucapkan kepada semua kawan² blogger!!!
Salam hari Isnin hari fevret saya juga!!!
Memandangkan sudah hampir seminggu saya tak dapat online akibat meksis brokbeng di rumah kena potong akibat lambat bayar, saya pun dengan rela hati pergi beli Hot Ticket Hotlink di kedai sebelah Mydin Presint Diplomatik Putrajaya!
(wah~panjang berjela penerangan...)

Oh ya...tempohari saya ada post entry mengucapkan Selamat Datang Benda Baru, kan? Bagi anda yang terlepas, boleh KLIK SINI LAJU2 untuk baca semula...
Ok, sebenarnya benda baru yang saya maksudkan itu masih belum datang lagi..adeh~ tengah tunggu dipasang tak pasang² pun lagi...geram pun ada, dekat seminggu masih tak datang lagi, call pun takde! caitttt~

Dengan langkah bijak tengahari semalam saya ajak Scha Al Aiman iaitu anak saya gerak naik kereta ke kedai cari Hot Ticket ni...



Balik je rumah terus saya online guna handphone saje. Lepas tu saya tengok belakang ticket tu ada dinyatakan cara² guna dan ada langkah² penggunaan melalui laptop...wow!!! senang yang amat...

Saya hanya perlu keluarkan sim card yang ada dalam tu dan masukkan sim card handphone saya!!! mudah semudah ABC...('',)




Kini saya boleh melayari internet dengan mudah!!! Tapi setakat 24 jam ataupun 100mbs (sape sampai dulu) saje...tak boleh lama² sebab ada limit...kira ok lah,kan? dari takde langsung!!!

Cara Tambah Nilai Yang Lebih Bijak!!!
koh koh koh

16 comments:

Danial Marzuki said...

bagus2...nant leh try,

BRO_MONDAY said...

bro dim : samat pagi geng!!! ada sihat ka??? ok, nanti kasi try ye...elok jugak ni ...ai dah 3 kali buat selama ai hidup...koh koh koh

ejulz said...

ingat dah pasang stremix bro.. haha

SaYraH WonDerLanD said...

erk dah jadi duta hotlink la plak. Ahaks. Lepas ni dapat commision drp hotlink sebab buat iklan

Dda Ly said...

aiyoo..saye gne celcom la..huhuh igt nk convert to hotlink jgak, tp coverage x kuat kt umah..:(

BRO_MONDAY said...

asrol : gempak je lebih, mana ada lagi!!! koh koh koh tangan dah gigil ni nak on9 kat umah x dapat²!!!

miss sayrah : duta jadah nye??? x dapat pape pun, saje nak kasi panas adalah...koh koh koh

miss dda ly : x yah konvet², guna je masa yam elok...('',)

Raden said...

24jam je? bape hengget tuh?

kindergartenlibrary said...

Nak cubalah nanti .
hehe .
thanks sudi kongsi .

BRO_MONDAY said...

miss nelly : cuba je, x paham sila tanye dengan ai...koh koh koh

mira jawer : RM5 palim rendah...yam ai beli ni RM5...sebenarnya ada lagi harga lain...dia 24 jam / 100mbs yam mana sampai dulu...faham x? ai leh jelaskan lagi kalo yu nak...('',)

Luqman Zakaria said...

humm..tapi x syok la bro!!

eyna azmi said...

duta hotlink ke nie? good good ..nanti tolong promote kan sekali ..kalau nak hot tiket tu beli kat my shop ...

BRO_MONDAY said...

arep : x syok sebab x laju? sebab cepat abes? ai cucuk kat laptop, memam ianya cepat je dah nak sampai limit coz ai bukak tab sana bukak tab sini...banyak tab dalam 1 window,,,so cepat lah sampai limit...
tapi kalo on9 guna henpon, lambat woo...kadang² tu ai pernah kena, x sampai limit lagi, samapi 24jam dulu..burn lah ia...

BRO_MONDAY said...

miss eyna : duta? xde lah...saje² je ni nak kasi promo percuma...doram x bayar ai pun...ai nak share kan menda yam ai dapat je..koh koh koh

Tieah Madian said...

Tak pernah try lagi tapi hot ticket utk call n sms tu selalu pakai..
Mslhnya dh jrg msg tu yg masih byk sms yang tak digunakan..
Cubalah boleh share..


Entry Terbaru 1 : Calon Pilihanraya UM, Mastura Abu Bakar Hilang dan Telah Dijumpai
Entry Terbaru 2 : "Saya Mahu Karya Seni Dari Blog Fynn Jamal"
Entry Terbaru 3 : "Saya Mahu Ilmu Agama Dari Blog Ustaz Zaharuddin"

BRO_MONDAY said...

miss d_hatie : ai pun penah try yam tu, lansum dalam akaun masih ada banyak lagi SMS, cukup masa baki kedit tu x leh usik sampai lah kite topap lagi...tapi akaun biasa still ada x kacau...('',) ai suka pakai yam internet ni punye...

Anonymous said...

-100MB

-1HARI AKSES INTERNET

-NILAI SEBENAR RM5.00.

-HOTLINK/MAXIS.

*SAYA ADA MENJUAL HOTTIKET INTERNET DENGAN HARGA RM3.00 SAHAJA.
*TAK KIRA BELI BERAPA BANYAK PUN, PRODUK SENTIASA ADA.
*CALL/SMS=0173447743. ZAMEER....
*AREA SELANGOR., PETALING JAYA.(TIADA POS). CUMA COD....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...