.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, March 1, 2011

Hujan Sangat Lebat Pagi Ini !!!

Assalamualaikum & salam pagi buat semua ('',)

Pagi ini saya datang pejabat dalam keadaan tidak basah kuyup seperti selalu!!!
Sangat gembira...
Pagi ini saya bawa kereta.
Pukul 6.40am dah keluar rumah, pergi hantar isteri dan anak ke Kompleks C2 Putrajaya.
Terus gerak ke Seri Kembangan pajabat saya.

Jalan tak payah cakap lah! Sesak...Agaknya semua orang naik kereta pagi ni sebab hujan sangat lebat.

Akhirnya, alhamdulillah saya selamat sampai pada jam 7.34am.
Lewat sikit punch card hari ni selalunya 7.05am dah sampai...

Apa² pun, tak kisah lah janji saya selamat sampai...

Ok, kita jumpa lagi nanti, nak pergi cafe bersarapan dulu!!! ('',)


18 comments:

ejulz said...

lebat bro.. aku pun lambat sikit..

Jangan lupe singgah n komen k.. :)

New Entry "Suami penyayang.. "

b a m b a m ' s said...

tau xper...nak bangun tdo time ujan2 nie liat ke mainnn~! :P

A.s.t.i.n.a said...

Harini pun lambat juak Bro.. sebab sarapan kat umah.. heh alasan..

BRO_MONDAY said...

asroL : tu pasal lah ai naik kete pagi ni, selalo naik moto kejap je dah sampai opis...
Ok² ai datam terjah yu punye entry baru,,,

cik bam² s : hujan kat putrajaya dari pagi lagi, ai bangun solat subuh tengok dah hujan...adehhh~ hujan rahmat ('',) memam liat...

miss ASTINA : eceh²...dan² je alasan...koh koh koh

niesz said...

awal gak tu..7.30..ehehehe...

BRO_MONDAY said...

miss niesz : slalo nye naik moto lagi awal ai punch card tau....koh koh koh

sicKo^ said...

Pagi ni pagi yg basah utnuk ko.. tapi aku kluar pagi ni, semua ujan dah berenti..

BRO_MONDAY said...

bro sicko : ai kuar awal, yu x basah sebab yu datam lambat kan??? adehhh~

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ok la tu..x banjir

bobiedanbad said...

selamat bekerja..lambat sikit xpe bro..

BRO_MONDAY said...

miss anies : mujor lah x banjir...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : tengkiu²...yam pentim datam keje, kan???

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

KL pun hujan lebat..tapi saya tak basah jugak sbb saya pakai raincoat ? boleh ke? huhuhu :p

BRO_MONDAY said...

miss mawar ada duri : buleh lah tu kira nye!!! adehhh~

a n a . i z z t y said...

perghh...awal nya...bagus2...biasalah...mana2 pon kalo hujan lebat atau tak, confirm dgn keta di jalan raya pon turut melebatkan...al-kisahnya..jem la..hahaha

... said...

as salam..
wah! terlewat komen.
hoho~
takpe2

ujan2 ni, sedap pekena kerang bakar~

nak tahu??

sini~

new entry:

makan kerang? kotornya di mana?

muas said...

time hujan best tdo,.hihi,.

BRO_MONDAY said...

... : ok², terlewat komen pun tarak hal...ok jap gi ai gi tengok kerang tu...('',)

miss muas : hujan² tido sambil tersenyum, senyum pulak x nampak gigi...adehhh!!! ('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...