.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, March 3, 2011

Jadual Bulan Mac 2011 Sangat PADAT !!!



Assalamualaikum sekali lagi buat semua!!! ('',)
Tengkiu sudi jengah ke "bro_monday's life" ni...

Ok, tengok tajuk je tentu anda semua pun alami perkara yang serupa, kan?
Betul....banyak sangat undangan kahwin.
Kawan² saya ramai yang buat majlis pada bulan Mac ni sempena cuti persekolahan yang akan bermula minggu hadapan...

Setakat hari ini 3 Mac, saya ada terima 5 jemputan kahwin dan 1 jemputan majlis hari lahir anak kawan pejabat!!!

BANYAK!!!

Tapi saya sangat gembira dijemput sekeluarga...Boleh makan free!!! adehhh~
Apa² pun harapan saya sekeluarga kepada kawan² yang melansungkan perkahwinan bulan Mac ini supaya menjaga keharmonian rumah tangga serta banyakkan bersabar apabila mengharungi gelora kehidupan setelah meninggalkan alam bujang!

Saya dah rasa, saya tahu lah...

Bagi yang bakal dan tak lama lagi seperti
UJANG9897 & miss yana MIB,
sila contohi yang terbaik dan bersiap sedia lah!!! koh koh koh

"kipidap & gud lak"

('',)

6 comments:

Ujang9897 said...

thanks bro...=)

BRO_MONDAY said...

ujang : sama....kite kawan...

bobiedanbad said...

hihihi tak lama lg cuti sekolah tu yg ramai wat majlis...tahniah ujang

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : ('',) tau x pe....

Nabilah Atiqah said...

bgos3x....g jer sume knduri 2....dpt jmat duit ckit....hehehe

BRO_MONDAY said...

miss nabilah : adehhh~ kalo bertindan jadual nya memam ai gagal lah gi sume...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...