.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, March 1, 2011

Join Bloglist Ujang9897



Assalamualaikum semua ('',)
Dari pagi saya sangat busy, dah petang baru lah lega sikit kerja dah siap!!!
yesss!!! boleh jenjalan ke blog kawan²...

Terus saya ternampak blog UJANG9897 yang sangat kacak blog nya tu...
eh...beliau pun kacak dan "encem" jugak...
miss yana MIB yang kata...bukan saya yang kata ok...
koh koh koh

WALAUPUN SUDAH TUTUP PENYERTAAN BLOGLIST UJANG9897

Buktinya anda boleh
KLIK SINI LAJU²!!!
ianya tetap tidak mematahkan hati saya yang kental ini untuk mencuba nasib.
Ini kerana saya tahu Ujang tentu akan meneliti jugak entry permohonan turut serta dari saya ini...

Blog beliau ni sangat ringkas tapi padat serta ringan bila kita nak terjah...
eiiiii...ringan je...uihhhh~dasyat....koh koh koh
Tapi secara serius saya jika tidak ada banyak kerja ataupun ada masa terluang tentu akan singgah ke blog beliau.

Terang² cakap lah, cerita sini habis sini,
saya ada letak blog beliau ni dalam bloglist saya!!!
Ianya memudahkan saya untuk terus klik dan terjah blog beliau secara suka hati dan gembira...
adehhh~
Ok lah, cerita banyak pun tak guna!!! mari kita sama² terjah blog beliau yang seronok itu!!!
ayuh rakan²!!!

SILA LAH BACA YANG INI JUGAK ('',)
UU
UU
UU
UUUUUU
UUUUU
UUU
U
BELIAU PERNAH REVIEW BLOG SAYA

p/s : fuh~mintak² Ujang terima permohonan ni...('',)

4 comments:

Ujang9897 said...

hahaha...ok2..dah letak gak

BRO_MONDAY said...

ujang : cantekkk!!! ai lap yu...opsss...hanya miss yana MIB je buleh kata camtu...koh koh koh

cikanna said...

salam bro jom join contest ni...

http://ekinn-lovafiyas.blogspot.com/2011/02/contest-gambar-muka-sedih-paling.html

Areyoudys said...

as salam..

wah!!! boleh lagi ke ni?/

haha! thanks bro~
saya juga mau join~~
sambil2 tu~ gali2 entri lama bro~
komen bagi meraikan usaha gigih bro~
hoho~

#okbai


sila2 la ziarah ya~
ilmu itu pelita hidup

;)

new entry:

makan kerang? kotornya di mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...