.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Wednesday, March 9, 2011

HARIMAU MALAYA di Kelayakan Olimpik ROUND 2 !!!

Salam sukan buat semua pembaca
"bro_monday's life"

Malam ni Malaysia akan bertemu Pakistan dalam bola sepak kelayakan Olimpik 2012 !!!
Mari kita sama² doakan kejayaan skuad bola sepak negara kita...

Jangan lupa untuk saksikan siaran lansung perlawanan di saluran 801
ASTRO ARENA pada jam 10.30 malam !!!

Kita bagi semangat dari jauh mengiringi pasukan Malaysia agar berjaya menumpaskan pasukan Pakistan...

Berbekalkan kemenangan 2-0 di Stadium Shah Alam pada 23 Februari 2011 yang lalu, pasukan Malaysia tampak lebih berani mengharungi cabaran bermain di Stadium Punjab, Lahore pada malam nanti...


*sumber : BLOG PENYOKONG THE RED WARRIORS

MALAYSIA BOLEH!!! MALAYSIA BOLEH!!! MALAYSIA BOLEH!!!

17 comments:

sahromnasrudin said...

wah!!! sudah tukar header ka??? punyala lama aku tak singgah cini rupamya huhuhuhh...

Aimaduddin said...

Kompom... Mlm ni Jd 5-0...

BRO_MONDAY said...

bro giant : mintak²!!! ai jangka 2-0 kite titik doram malam ni...koh koh koh

muCux said...

bro monday entri kite sama :)
caiyok 2 harimau :)

Encik Blogger said...

menang jgn tak menang.. dorang mesti tak puas hati tu..

BRO_MONDAY said...

bro EB : betul!!! doram nak ripit balik kekalahan memalukan aritu...('',)

miss mucux : ye ke sama? ok ai terjah blog yu skam jugak!!! koh koh koh

Aimaduddin said...

Main Suke2 Je bro... Buat Ni Pon Atas Permintaan Diorg Sendiri...

! Encik Nakal ! said...

wahh~yeahhh~~~Harimau Malaya Pasti mengamuk malam ni~~~hohoo

Encik Suami said...

Anak muda malaysia makin gah dan berani.tanpa ragu2..kompom kita menang.Percayalah.kalau malaysia menang..bro monday belanja abg makan ek.janji tau.

Naddia said...

sbb apex itu sgt nsem! hehe

abe apex..abe sgt nsem la..seswai dgn kawe..hehe

bobiedanbad said...

cayok2 Msia...sy tak kira, sy nak Msia menang jugak...hehehe

BRO_MONDAY said...

wah!!! ramai rakan blogger yam komen!!! tengkiu tu oL ye...('',)

bro sahrom : adehhh! selamat datam kembali ye...nanti ai terjah yu!!!

budak nakal : mengamuk carik mangsa!!! aummmmm!!!

bro sichan : ai suka komen yu ni...komen membina ...koh koh koh belanja? ok, no hal...insyaAllah, kalo yu exam nanti kat opis ai, kite lepak minum ai payung!!!

mira jawer : guano demo? buleh kecek kelate!!! koh koh koh

cekgu bobie : insyaAllah berkat usaha doram serta semangat rakyat Malaysia, pasti menam!

Encik Suami said...

Bro Monday:
Occay..Tapi abg tanak guna payung kecik tau..nak gune payung besar mcm payung pasar malam.
Koh..koh..koh.

BRO_MONDAY said...

bro sichan : insyaAllah, ada rezeki boleh lah...koh koh koh

Encik Suami said...

Orait. Tanak makan yg murah2 tau. Nak wastern yg welldone.
Wah..ngade2 betulkan..demand pulak.

BRO_MONDAY said...

bro sichan : koh koh koh western jauh sangat.....

Encik Suami said...

Bro Monday:
Jauh tue sampai 2 marhalah ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...