.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, March 8, 2011

CONTEST TERCIPTA UNTUKKU BY MAMA RAYYAN...


NAK JOIN!!!!!
Kontez terbaik dari
MAMA RAYYAN

Saya telah di tag oleh
bro sichan

ini banner kontez!!!


Gambar yang saya pertaruhkan!!!


*bersama BIDADARI² CINTA HATI masa jenjalan makan angin petang² di Taman PICC Putrajaya*

Ok, bagi anda yang mahu turut serta dalam kontez terbaik ni,
SILA KLIK SINI LAJU²!!!

TARIKH TUTUP : 3 April 2011

Saya nak tag
KAK LILY COMEY + AREEN SIC + SIS ALIAAH
Serta semua saja tak kira sape pun!!!
koh koh koh

SELAMAT BERJAYA KEPADA DIRI SENDIRI DAN SEMUA YANG TURUT SERTA!!!

14 comments:

Mama Rayyan said...

as-salam...dtg sini...thank join ..good luck ..

BRO_MONDAY said...

mama rayyan : tengkiu² ('',) hope buleh menam!!! ai laik dis...

Aimaduddin said...

Blh Join ke bro?..

ejulz said...

seb baek ko x tag aku.. sebab aku blm 'mencipta' lagi.. haHa

Jom belajar bahasa Sarawak.. heHe

New Entry "Mari belajar bahasa Sarawak -Part 6 "

BRO_MONDAY said...

bro giant : jom lah join...pedehal??? koh koh koh

BRO_MONDAY said...

asrol : yu ada masok betanding? ada hantar penyertaan jugak? poster no. berapa? kasi tau cepat!!! koh koh koh

A.s.t.i.n.a said...

cantik gambar waif Bro dgn baby tuuu...

BRO_MONDAY said...

miss ASTINA : doram berdua cakap "mekasih...." ('',)

YanaMIB said...

gud luck bro! ^_^

d_tieah said...

Wah.. Gud luck bro..
Cantik2..

Entry Terbaru : Surat Kepada 3 Golongan "Wanita"

Encik Suami said...

hope ada rezeki utk menang.klu menang nanti..jgn lupa pada insan yg TAG anda tau.
Klu lupa jugak..abg lempang laju2 nak?? Mak aih..ganasnye.hehe..ketawa berdekoh dekoh...koh koh koh.

BRO_MONDAY said...

miss yana MIB : tengkiu²!!! sayam ujang ketat²...koh koh koh

miss tieah : cantek ekkk? ok, tengkiu ('',)

bro sichan : adehhh~ ok² x lupa...x mao kena lempang kaju²!!! koh koh koh

Encik Suami said...

Bro Monday:

Abg main2 jerkla. Takkan lah abg nak lempang kowt. Nanti klu abg lempang laju2..ada org taknak kawan ngn abg plak.

BRO_MONDAY said...

bro sichan : koh koh koh betul tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...