.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Friday, March 25, 2011

.:.TERHARU & MENGHARGAI.:.

Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat buat semua ('',)

Hari ini saya sudah mula bekerja setelah bercuti kerana ada kematian di kampung, lama juga saya cuti...9 hari tak datang pejabat!!! lama,kan?

Saya post entry ni sebelum gerak pergi sarapan di cafe, saje nak meluahkan rasa syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi peluang bernafas di dunia ini lagi...

1 lagi, saya juga rasa sangat terharu dengan komen yang saya terima pasal entry ATOK SAYA DAH MENINGGAL yang diterima dari rakan² blogger tersayang...

TERIMA KASIH saya ucapkan...('',)

Ok, nanti kita sambung lagi ye. Saya dah nak pergi cafe...

Wassalam...

18 comments:

ADfeez said...

salam takziah bro.... yang hidup bykkan sdekah alfatihah pada si arwah.. :)

BRO_MONDAY said...

adfeez : ('',) tengkiu geng...yam pergi tu biar kan pergi...

Naddia said...

abg senim! lame tak singgah sini! abg senim rajen2 kirim doa kat arwah taw
lelaki boleh, apsal pompuan tak boleh. Part 2

::blog anak jawer:: said...

salam takziah bro... yg pergi biarkan pergi...kita yg hidup ni kne teruskan perjuangan...

Encik Suami said...

Dari penghayatan..dpt rase yg aiman nie seorang cucu yg sgt baik.
Mesti arwah atok sayang kat aiman kan?

BRO_MONDAY said...

mira jawer : hai!!! lama x nampak yu dalam blog coz ai x on9...ai windu..(uwekkkkk) koh koh koh ok² insyaAllah...tengkiu tau...

bro jawer : ('',) betul ai setuju...

arep_lockermonth said...

patutla dah lame x update! salam takziah k!

BRO_MONDAY said...

bro sichan : ('',) sejarah ai, ai pernah tinggal bersekolah di kampum, ma dan arwah abah antar sekolah kat sana setahun...masa tu darjah 1...arwah atok lah yam jaga, nenek pun sama...ai seorang cucu lelaki yam pertama dalam keluarga...cucu pertama yam dah berumahtangga...

arep : tu lah pasal...('',)

Budak Botak said...

semoga roh2 org yg kita syg sntiasa dicucuri rahmat... amiiinnnn..

Encik Suami said...

kan dah agak dah..mesti cucu kesayangan punye.

Entri Terkini

1) 25 MARCH 2004

BRO_MONDAY said...

budak botak : amin....('',)

bro sichan : arwah atok sayam sume cucu² nye lah...adehhh~ apa pun ai sangat merindui arwah...AL-FATIHAH...

d_tieah said...

Sama sama.. Harap lepas ni Bro boleh berblogging seperti selalu.. Rindulah.. Hahahah.. *Nak muntah dengo..

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

BRO_MONDAY said...

miss tieah : insyaAllah selagi ai x sibuk, ai akan terus kan coretan di bro_monday's life...yu pun sama tau...jangan bagi ai merindu sangat...rindu kat entry tau...koh koh koh

bobiedanbad said...

as salam..
takziah dr saya, selamat bekerja & selamat berblogging

Nabilah Atiqah said...

slmt bkerja kmbali...:D

BRO_MONDAY said...

cekgu bobie : waalaikumsalam ('',) tengkiu ye...

miss nabilah : selamat²....('',)

Aimaduddin said...

Takziah Bro..

BRO_MONDAY said...

bro giant : thanks...('',) amacam boling aritu kat The Mines, ok ka??? ('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...