.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, March 29, 2011

.:. Pelindung Keselamatan .:.

Assalamualaikum dan salam hormat semua ('',)

Haa.....tengok tajuk je dah rasa macam benda umum kan? koh koh koh Pelindung keselamatan yang saya maksudkan di sini adalah TOPI KELEDAR!!! macam yang saya nyatakan di ENTRY INI , saya dah beli helmet baru...sangat nyaman apabila menyarungnya sewaktu menunggang motor pergi pejabat!!! saya sangat suka...




Saya beli di sebuah kedai motor area Serdang, nama kedai lupa lah pulak...betul² mengadap sekolah dekat ngan barisan kedai motor BIKERZ...UJANG kompom tau nama kedai nya...yelah, tu kan line² beliau...adehhh~

Apa² pun helmet ini memang nampak tahan...sebelum ni saya guna helmet APOLLO MS88...dah lama helmet tu, tu pasal saya tukar yang baru!!! koh koh koh

Ok, di entry ni jugak saya nak share kan sesuatu tentang
KESELAMATAN JALANRAYA!!!KLIK LAH YE...

Lupa saya nak bagitau, helmet ni dibeli masa hari Jumaat 25 Mac 2011 yang lalu, waktu saya dan rakan seorang lagi pergi teman ASRUL a.k.a EJULZ KAMPUNG KAMEQ gi ambil motor baru beli kat kedai tu...maklum lah, beliau kan baru je lepas kemalangan tempohari...motor LC beliau jahanam...adehhh~ mujur semua ok...luka ringan saje...

baiklah, sampai sini dulu coretan saya yang tak seberapa ni...Thanks sudi baca ok!!! saya hargai sangat²...('',)

17 comments:

::blog anak jawer:: said...

wow...smart la bro...cantik...tapi kne hati2 gak..helmet baru n mahal n cantik mcm ni...kne jaga elok2...banyak2 mata2 jahat nak kebas ni...hehehe

BRO_MONDAY said...

bro jawer : dulu oram slalo pakok helmet apollo ms88...skam ni jadi tren dah, yam hilam selalo helmet² camni...zaman dah berubah...('',) baik, ai akan ingat pesanan yu ni...

"Che Ain" said...

saya pkai tembikai kuning xckup msk j..

BRO_MONDAY said...

che ain : adehhh~ tembikai susu ke maksud yu? itu wat makan lah....koh koh koh

"Che Ain" said...

my feveret fruit 2.. xlah,housemate sy yg bg nama kat helmet yg sy guna..

BRO_MONDAY said...

che ain : owh!!! camtu....mesti yu pakai helmet steng kan? yam separuh je tu...brand apa ek? MHR ke ARAI ke ARC??? koh koh koh

"Che Ain" said...

hehe.. MHR j..puteh,cap die kuning..boleh byg x??? ARAI?? otw..ARC xmint la..

bobiedanbad said...

cantik helmet bro..tp yg penting keselamatan

Nabilah Atiqah said...

seyes smart la hlmet 2...:)

BRO_MONDAY said...

che ain : boleh!!! tentu cute kan helmet yu tu...koh koh koh

cekgu bobie : betul.....yam pentim keselamatan diri sendiri...('',)

miss nabila : kan? kan? kan?

aida4eva said...

smart la helmet tu. tapi yg lelaki sesuai la pakai helmet tu. yg pempuan ni mcm ganas sgt je nk pkai helmet mcm tu :(

BRO_MONDAY said...

miss aida : smart kan? x mahal pun...bawah RM100 dah boleh dapat...ai pun naik yamaha legenda jugak lah...pompuan sesuai gak what...same je...try ah...

Zue Cancer said...

saya penah pakai helmet tu macam gans jek hehhehe

BRO_MONDAY said...

miss zue cancer : adeh!!! ganas ke? tapi kalo oram baik² macam ai ni xde lah nampak ganas mana pun...koh koh koh

amny.. said...

helmet berstyle gitu..:)

QasehTercipta said...

cantek... putih suci :))

"Che Ain" said...

hehe.cute la sgt ..mcm tuan dia.. prasan tul,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...