.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, May 5, 2011

.:. KHAMIS menjelma lagi !!! .:.



Assalamualaikum dan salam sayang kepada semua pembaca
Bro_Monday's Life ('',)

Pagi tadi blogwalking macam biasa dan terbaca 1 entry dari BRO DIM tentang hari Khamis, lantas secara pantas saya terus dapat idea nak buat entry juga berkenaan KHAMIS!!! koh koh koh

Setiap perkara yang kita lalui seharian, tentu ada kaitan dan kenangan yang terpaut di antaranya. Pelbagai perasaan akan muncul...Rasanya bukan saya seorang saja yang merasainya. Itu sudah pasti.

Ok, bila Khamis menjelma tentu akan saya ingat 1 kejadian kelakar dan memberi pengajaran betapa pentingnya untuk mengingat hari.

PERCAYA ATAU TIDAK?
SAKSIKAN DAN HAYATILAH ENTRY LAMA INI !!!

Tujuan entry ini dipersembahkan tidak lain dan tidak bukan sekadar mengingati perkara lama, dan tiada niat langsung untuk menyinggung mana² pihak...

MANGSA : sahabat saya kini telah pun selamat menjadi seorang suami pada 30 April 2011...TERBAIK...


TAHNIAH & SELAMAT PENGANTIN BARU UMAR & SYIDA
insyaAllah saya sekeluarga akan turun kenduri sebelah lelaki di Melaka 7 Mei ini...

Sekian, semoga berjumpa lagi...koh koh koh ('',)

11 comments:

Dim Benihana said...

haha ingat lagi pasal kawan pakai bj batik tu kan..

d_tieah said...

Hahaha.. Tersalah pakai baju batik ek? Ngee :) Memang malu lah kan.. Orang kerajaan pakai hari khamis je.. Hehehe.. Dah macam YB plak dia pakai hari rabu..



Entry Terbaru : Cara Dapat Topup Free Secara Berhemah

Encik Suami said...

Sebelum nak komen panjang..ujian menaip utk pengesahan jawatan LULUS ker?

EN. AHMAD NOOR AIMAN..terdapat salah ejaan pada entri anda. Peliss dabel chek occay sblm publish. Macam kita taip surat jugak la. Lagi2 surat rasmi.

Kata ber"integriti" lah sangatkan? Camnie ker namanye integriti. Hahahah..sentap ker? ada saya kesah?

nada gelak terbaru versi KOH...

Koh koh koh koh koh, koh koh.

Tasha said...

selamat hari khamis Bro..... tapi Bro kan monday. hahahah...`

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ingat perkara lama tu penting.sgt2 penting.khamis menjelma buat hati LM bunga2 tau.haha..esok cuti

BRO_MONDAY said...

bro dim : yu dah pernah kenal beliau,kan? masa yu lepak minum ngan ai dulu...koh koh koh

miss tieah : adehhh! YB kampum pisang ke? koh koh koh

bro sichan : tengkiu², ai dah betul kan...('',)

miss tasha : ye...ye...samat ari khamis juga untuk yu...yu nak jadi ari apa? SUNDAY ok kot...adehhh~

sis LM : ai ingat kan kenapa lah tadi...koh koh koh owh, sok cuti...best nye...sis dok negeri yam cuti jumaat & sabtu ek?

Encik Suami said...

Jgn terasa ok. Saje jerk komen mcm tue. Ngade2 nak komen panjang2.

BRO_MONDAY said...

bro sichan : x pe x de hal...koh koh koh kalo x cakap, x nampak...

athirah said...

hahhaha.... byk wedding ye attend? :D

BRO_MONDAY said...

miss atiQ : tau x pe...xpe, masa ai dulu doram datam...('',)

Budak Botak said...

he3, mcm2 kenangan kalo kita igt balik...

Entry terbaru -> USB Flash Yang Bercahaya Bila Mesej Facebook Masuk... (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...