.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Wednesday, January 12, 2011

^_^ OH~ BaJu BaTEk ^_^

Salam tu oL mai fren iaitu blogger² ('',) pagi ni ai lepak minum sapan kat cafe opis lawak giler!!! bahan-membahan antara 1 sama lain terjadi...kenot go feder lansum...adehhh~ nak tau nape? haaa...tengok gambarajah ni!


******APA YAM X KENA NGAN GAMBARAJAH INI???******

koh koh koh ai terpaksa menghitamkan kawasan mata beliau...brader ni lupa yam arini ari rabu! beliau pakai baju batek yam sepatutnye dipakai hanya pada ari khamis! memam kena gelak lah...dengar beliau bagi penerangan, dah jauh dari umah dalam kete kat trafik lait, isap okok sambil tunggu lampu bertukar hijau baru beliau pasan! adehhh~ memam main giler lah, malu wo...terkehel jap abdomen ai coz gelak non stop! koh koh koh

ape² pun niat ai buat entry ni bukan untuk mengaib kan beliau, ai cuma nak share ngan yu oL samtings yam hepenim...buleh? koh koh koh yam pentim enjoy! ('',)

14 comments:

Dim Benihana said...

la sian dia, kalo ai dh lari balik salin bj dh...

kalo xsalin, satu hari kena bahan..

BRO_MONDAY said...

bro dim : tu ah pasal...adehh~ kalo ai pun dah gerak balik...koh koh koh japgi beliau balik lah tu agak nye,,,

Saira Azura said...

YA ALLAH UMAR...BERANGAN NAK KAWEN KE?KALO POMPUAN TAKPE LAGIK..LEH MAAFKAN..

BRO_MONDAY said...

zura bini sepul : adehhh! biasa lah tu manusia wat silap...malam tadi main futsal lepas tu lepak minum dulu dah lewat malam baru balik, pagi ni ngantuk x sedar sarom baju ape...koh koh koh mintak² x terjadi kepada kite...ni postim bukan nak aib kan umar tau, jangan salah paham...ni untuk kebaikan sume...('',)

muhd zulazwan ::jawer:: said...

fui...tu xcited terlampau tu....memartabatkan batik...hahaha

BRO_MONDAY said...

bro jawer : koh koh koh tu lah pasal...terus tengahari tadi beliau balik umah tukar baju...jauh wooo...dari serdang nak balik kajng,,,adehhh!

Semarak Api said...

alaa..kalo trus jek pkai xble ke?wat2 cm biase.best ape pkai btik.sejuk..lg slesa kot dr pkai kmeja.hehe..korg la ni bntai gelak smp die blk umh tukar bju lain :p

ejulz said...

haHaha.. aku br perasan.. haHa.. adeiiii2.. umar2.. haHa

BRO_MONDAY said...

semarak api : ai pun suka kalo berbaju batek tetiap ari...adehhh! koh koh koh

BRO_MONDAY said...

asroL : bebudak ni kat cafe lagi lah, gelak x ingat dunia punye...koh koh koh

The Red Rambutan said...

Bro Monday - Koh koh koh!!!!

BRO_MONDAY said...

bro rambutan merah : owh...yu gelak kan ai ye? adehh~

Ujang9897 said...

hahahaha..bab2 mcm nie mmg best bahan...pandai2 la die cover line

BRO_MONDAY said...

bro ujang : tau x pe...memam klakar giler..malu je brader tu, tapi beliau kul...tengahari terus balik umah tukar baju...koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...