.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Sunday, May 22, 2011

.:. SALAM TAKZIAH DARI BRO_MONDAY'S LIFE .:.


Assalamualaikum & salam awal pagi buat semua pembaca
Bro_Monday's Life ('',)

Masa ni jam menunjukkan pukul 12.30 pagi hari Ahad. Beberapa jam lagi saya akan menghadiri mesyuarat AGM Kelab Belia Saga Putrajaya (SRD) bagi pemilihan tampuk pimpinan baru bagi sesi 2011/2012 untuk menerajui masa hadapan kelab, mesyuarat bermula jam 11.30 pagi di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi. Harap semua perancangan berjalan lancar...
~InsyaAllah~

Owh ye, hari ini kita semua dikejutkan dengan berita tergempar pada jam 2.15 petang 21 Mei 2011, 1 tragedi menyayat hati iaitu sebuah rumah Madrasah Al-Takwa (rumah anak yatim) di Hulu Langat Selangor telah ditimpa musibah tanah runtuh. Ramai anak yatim terkorban dan pihak berkuasa tempatan dan juga agensi2 sedang bertungkus lumus menjalankan usaha mencari...24 jam pencarian serta usaha menyelamatkan dikerahkan agar dapat mencari baki mangsa yang masih belum dijumpai. Kita sama2 tunggu berita terkini dari media massa yang turut berkampung di lokasi kejadian untuk menyalurkan berita berkenaan ini.

**sumber gambar : pakcik GOGEL**

~Astargfirullahalazim~

Di kesempatan ini juga, saya pemilik blog Bro_Monday's Life mengucapkan TAKZIAH dan salam penuh simpati di atas kejadian yang berlaku ini. Sesungguhnya Dia Maha Mengetahui....AL-FATIHAH....

10 comments:

ShukSRphotoz said...

Kesian anak yatim yg ditimpa musibah tue. Al-fatihah disedekahkan kpd yg meninggal dunia. Amin..

Abu Huzaifah said...

Al-fatihah.. kepada mereka yg meninggal dunia... smoga roh2 mereka di cucuri rahmat...

Jer ... said...

ade dengar gak . baru je ni . salam takziah

ejulz said...

semoga ada yg terselamat..

Syafiq Rosli said...

tuh lah bro..nk buat mcm na kan..ini semua dah takdir daripada Ilahi

Hanim Mahali said...

pasti de hikmah disebalik kejadian...Al-Fatihah kepada yang meninggal dunia...Amin ~

*Miss Syahnia* said...

sayu dgr rdio era pg td..
tmubual paknil bsama kluarga mngsa

tmbh lagi suara pknil yg seperti mahu nanges mnahan sebak

alftihah juga utk mngsa yg maut dan
takziah utk kluarga mngsa..

Naddia said...

sedih sgt bile ternmpak kaki kat celah2 tanah tuh...

Budak Botak said...

Al-Fatihah kepada semua mangsa, hue3...

Entry terbaru -> Budak Botak Terpaksa Dedahkan RAHSIA Ni Kepada Cik Anon Semua... (",)

-fizA- said...

Alfatiha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...