.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, May 24, 2011

.:. Urusan Kebajikan Bro_Monday's Life .:.


Assalamualaikum & salam pagi Selasa buat semua kawan² serta pembaca
Bro_Monday's Life ('',)

Alhamdulillah malam tadi berjaya 1 aktiviti dari
Kelab Pemilik Proton Saga Iswara Malaysia a.k.a Saga Iswara Club (SIC)
No. Pendaftaran R.O.S : 2117-09-PPG
cawangan SERNGIKAYANI (Serdang+Bangi+Kajang+Putrajaya+Nilai)

Aktiviti yang bermula pada jam 9.00 malam bertempat di Dataran Masjid Putrajaya di hadiri ramai rakan² di bawah naungan SIC SERNGIKAYANI...Sungguh meriah...

Sebenarnya pagi semalam seorang sahabat memaklumkan kepada pihak pentadbiran kelab untuk membuat 1 kutipan sumbangan kilat untuk didermakan kepada waris/mangsa rumah anak yatim Al-Takwa Ulu Langat Selangor yang baru² ini ditimpa musibah tanah runtuh...


**posting dari abam bacKMarker a.k.a abam fazly di forum SIC**

Jadi secara automatiknya saya selaku Setiausaha cawangan terus buat 1 petikan untuk menjemput rakan² dalam kawasan untuk buat gathering a.k.a TT nak buat kutipan selain daripada nak melepaskan rindu dengan rakan²...terus kami buat sesi photoshoot...

TAHNIAH kepada yang hadir menjayakan aktiviti malam tadi, sumbangan yang diterima sangat dihargai, semoga kita semua beroleh keberkatan dariNya...

~InsyaAllah~

Lepas itu, aktiviti diterukan lagi dengan sesi minum² dan makan² sendiri taja di Restoran Mamak Ali Maju Presint 18...Lama dah tak lepak ramai² dan berborak sampai lebam...TERBAIK!!! ('',)

16 comments:

Rozuan Ismail said...

seronok gathering ramai-ramai =)

zacky ~786~ said...

woww.. mmg terbaik :)

*Miss Syahnia* said...

dgn sumbngan tu akan
mberi kgmbiraan pd mngsa2
tsebut.. ;)

BRO_MONDAY said...

wan PCB : tu lah pasal, hepi wooo...lama x gathering ramai² camni...mlm tadi pun ramai yam turun kasi sapot event...

BRO_MONDAY said...

zacky : koh koh koh apa pun terbaik...

BRO_MONDAY said...

miss syania : insyaAllah harap nye camtu lah, kita sama² berusaha...

ejulz said...

teruskan aktiviti mberi sumbangan kpd yg mmerlukan sperti ni.. insyaallah dpt keberkatan dariNya..

nawal addina said...

best nye !!

BRO_MONDAY said...

asroL : selagi masih terdaya akan ai lakukan apa saja...('',)

BRO_MONDAY said...

miss trex : kan? kan? kan?

athirah said...

miss trex?? sapa yg bro mention tu?

Red Giant said...

Bgs kelab Ko Bro... Good2..

BRO_MONDAY said...

misztrex athirah : ('',) skam ni ada 2 oram TREX lassss...adeiii...x pe, kite masih boleh beza kan antara 1 sama lain...yu misztrex athirah and then soram lagi misstrexs nawal addina...so, selamat berkenalan lah yu berdua ek...sama2 TREX kan??? koh koh koh

bro giant : aktif berkelab masa muda ni je kot bro...dah tua2 nanti apa pun x tahu lagi...koh koh koh

Hanim Mahali said...

Bagusnya.... sambil beraktiviti sambil beramal.... semoga kita mampu meringankan beban mereka... ^_^

Red Giant said...

Jom Join Conest....

http://aimacontest.blogspot.com/2011/05/peraduan-teka-gol.html

BRO_MONDAY said...

miss hanim : yes!!! camtu yam kite harapkan...('',)

bro giant : ok datam terjah sana!!! tengkiu²...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...