.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Friday, May 20, 2011

.:. ANDA MASIH BELIA ??? .:.


Assalamualaikum & salam hormat semua pembaca Bro_Monday's Life ('',)

Hari Belia Negara 2011



Anda boleh klik link di bawah ini untuk mengetahui dengan lebih terperinci.

KEMENTERIAN BELIA SUKAN (KBS)

InsyaAllah saya yang tinggal di Putrajaya ni akan ajak kawan² hadir untuk melibatkan diri dengan aktiviti yang disediakan!!!

SAYA BELIA NEGARA!!! koh koh koh

10 comments:

Pembawa_Wacana said...

Insya Allah akan hadir....:)

Ujang9897 said...

layan ni..heee

BRO_MONDAY said...

bro wacana : cantek....jalan² kat putrajaya cuci mata...gadis seksi ramai kot,,,koh koh koh (merujuk entry yu tu ha....) adehhh~

sesegar said...

uhoo!
pergi ke bro monday.
selamat ke Putrajaya!!

BRO_MONDAY said...

ujang : layan geng....layan sampai puas....koh koh koh

BRO_MONDAY said...

sumpahsegar : insyaAllah pergi !! umah ai dekat situ je...kat Presit 9...('',)

BRO_MONDAY said...

**presint**

Fendy said...

mcm best je...

http://fendy1302.blogspot.com/

Rozuan Ismail said...

cam best ni.kena pergi =) semua blogger adalah belia =)huhu

Mah@mahu said...

Jumpa kat sana bro nanti ok aku nak sambut gak hari belia aku rasa belia sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...