.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, January 13, 2011

*-* HuJaN oH HuJaN *-*


LIVE @ mai opis





Hujan dah nak turun sekitar bangunan Sapura The Mines!!! ai sempat amek gambarajah buat bahan bukti...baru jap tadi ai gi sap kok bersama rakan²...fuh~ lepas ni tentu lebat...bila hujan lebat, cam biasa lah ai yam naik muto gi keje ni akan lepakim kat opis ni dulu main pim pom!!! adehhh~ dah reda nanti baru gerak balik Putrajaya...

Kepada rakan² sume, jika bawak kete tu hati² semasa memandu ye...yam naik muto tu, sila pakai baju hujan! koh koh koh SELAMAT MAJU JAYA BUAT SEMUA ('',)

10 comments:

Cyda Acme said...

salam BW n folo ... :D

kat sini (seremban) dah ujan lebat sgt dah ... hu3

The Red Rambutan said...

Bro Monday - Alamak ai terlupa nak bawak baju hujam lah. Tapi ai naik kereta, buat apa nak pakai baju hujam. he he he Hati hati memotor tu nanti ye. Selamat Sampai rumah.

BRO_MONDAY said...

mama cyda : salam jua ('',) tengkiu ye coz singgah sini...hmm~ tu lah pasal, sini lebat betul tadi...sib baik baru benti...

Ujang9897 said...

lebat woo ujan tdi...

Enna Banana said...

x nampak cam hujan pun bro! haha

BRO_MONDAY said...

bro rambutan merah : adehh~ naik kete pun buleh pakai GIVI maaaa...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

enna : masa ai snap tadi tu x hujan lagi lah, kan ai dah mention kat situ kata "dah nak ujan"...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

ujang : yup, lebat kan??? sib baik depan sapura ni x banjir lumpur...adehh~

Dim Benihana said...

bro : cantik view dari ofis, jelez2..tp syg still guna pc besar gedabak, kekek jgn marah sekdar melawak

BRO_MONDAY said...

bro dim : adehh~ PC ai jugak yam jadi mangsa...koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...