.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, December 30, 2010

*TARING TAJAM HaRiMaU MaLaYa*

Salam pagi tu oL pembaca blog ai yam dicintai...siyes ni, DICINTAI!!! ('',) adehh~ tekak saket dok jerit² kat Perbadanan Putrajaya malam tadi tengok bola!!! Alhamdulillah pasukan bola sepak negara kita berjaya!!!

x sia² ai gerak merempit dalam ujan renyai² sekitar Putrajaya lepas Maghrib malam tadi besama rakan² opis...(merempit coz dah tau jalan kompom jem & banyak jalan tutup) memam dah planning awal pun nak gi tengok ramai²...Sampai je lokasi tengok dah penuh ngan manusia! ai pun ape lagi kasi kibarkan lah jalur gemilang yam ai bawak! ni ha gambarajah nye!!!






Perut lapar pulak tu coz lepas ujan, sib baik lah ada member yam bawak naget gorem dari umah sebekas!!! terbaik lah, makan sambil sap kok!!! adehhh~ ujan renyai tadi dah benti, lepas tu memam hepening ah, jap ai ada snap gambarajah bahan bukti...










**bergema seluruh alam bila lagu ni dinyanyikan oleh penonton malam tadi...peniup semangat kepada pasukan negara!!! syukur ke hadrat Ilahi, kemenangan milik mutlak pasukan Malaysia berjaya merangkul piala denga agregat 4-2!!! ai pun apa lagi bersorak kegembiraan lah bersama denga sume oram!!! kibar bendera pakai payung!!! adehhh~**



Apa² pun TAHNIAH sekali lagi pasukan bola sepak muda negara berjaya mengharumkan nama MALAYSIA di persada dunia secara am nya dan Asia Tenggara secara khas nya!!! ('',)

8 comments:

ejulz said...

mcm kecik je skrin..

Robot | Sakti said...

semangat tol bro.
tapi kenapa bendera macam terbalik?

keh keh keh

BRO_MONDAY said...

tu pandangan dari jauh lah asroL...
lagi besar dari bilik mitim utama cpk tau!!! koh koh koh

ejulz said...

haHa..

ada segmen..

http://kampung-kameq.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html#links

-hanyaaku- said...

wah! 6pak cam ramai je orang yang gi situ..

lily said...

yeahhhhh tahniah Malaysia !! i leb biu malaysia !!

lily said...

yeahhh proud to be malaysian !!

lily said...

Yeahhh Proud to be malaysian

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...