.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, December 28, 2010

~HaRimaU MeNGaUm @ BuKiT JaLiL~

Salam mesra tu oL mai pembaca blog yam setia ('',) arini ari Selasa, ai baru masok keje setelah bercuti selama 3 hari termasuk Sabtu & Ahad...koh koh koh ai cuti sempena Malaysia menam besar 3-0 ke atas Indonesia...adehh~ sebenarnya ai stenbai rehat kan badan coz ai tau balik stadium da tentu lepak minum makan² dulu, kompom balik umah lambat, bila balik lambat tentu² mata kuyak gi keje sok, daripada ai di saspek hisap ganja sebab mata kuyak, baik ai amek cuti awal²...simple je kan??? koh koh koh

haaa...ai nak kongsikan sikit gambarajah masa ai bersama kawan² opis gi stadium tengok bola final pusingan pertama antara Malaysia dengan Indonesia Piala Aff Suzuki 2010 di Stadium Nasional Bukit Jalil 26/12/2010...

**masa kat LRT Sungai Besi, sambil² tunggu member yam lain beli tiket LRT**


**suasana di perkarangan stadium, giler ah ramai manusia!!!**


**kami mengabadikan kenangan bersama!!! dari kiri Shuk Perlis, abam othman, ai, Hasrizal bos kepada member ai, Dhaniel ni pun bos kepada member ai, tidak ketinggalan Bolox tukam amek gambarajah ini...koh koh koh**


**score board 3-0 Malaysia menam, kelihatan penyokom² Indonesia dah belah awal²..adehhh~**

Apa² pun memam gempak lah game malam tu, x sia² datam stadium beli tiket mahal² RM30...akhirnya berbaloi 1 gol RM10 so bila 3 gol sama ah dengan RM30...('',)

Hope pasukan muda Malaysia ni berjaya menjulang piala ni masa main di Jakarta 29/12/2010 ni... ai tetap akan menyokom dari jauh...lantas ai terus buat petikan kat CPK@FB Group (member² opis) untuk ajak sume datam lepak Dataran Perbadanan Putrajaya...kat situ ada di pasamkan skrin besar!!! TERBAIK!!!

**gambarajah ini di prin skrin kan oleh ai dari FB**

ok lah sume, ai beransur dulu...kite jumpe lagi nanti ye...('',)

16 comments:

rehaljingga said...

wahh terbaik lah..

lama dah aku tak gi stadium..

BRO_MONDAY said...

best wooo alengss...
mula² ai takot gak nak turun,
takut jadi macam kes² lepas...
adehh~ mujur selamat pergi balik...('',)

ejulz said...

tiket RM20 2-0
tiket RM30 3-0

aku risau main kat indon ribu rupiah.. entah berapa ribu gol laa.. haHa

rugi aku x join tgk final.. adeiii

BRO_MONDAY said...

asroL : adehhh~ kira dalam M'sia je lah...main kat Indon nanti x leh kira camtu...koh koh koh tu ah pasal, rugi yu x folo...

KizZ said...

Hohoho..beshnya dapat tengok live..

Jom skodeng,
Kuasa Seorang Wanita

BRO_MONDAY said...

kiz : yup~ memam best!!! meremang bulu roma time gol² tu!!! koh koh koh tapi balik umah still mengharap nak tengok ulangan dalam astro 813...('',) baru ah buleh tengok secara dekat...

dilla adilla said...

congrats laa malaysia.. tapi sy mmg xsuke tgk bola... hahaha

BRO_MONDAY said...

dilla : yu gurlz, x pe ah kalo x minat bola, tapi kalo boyz x minat bola janggal je bunyi nye kan??? adehhh~ yam pentim masih mood hepi tengok bola!!! ('',)

farid paduka said...

mereka salahkan kn kita bila tewas..mereka kate penyokong Malaysia mulakan dulu pancaran laser...betul ke?saya ade jawapanye...
http://farid-paduka-ali.blogspot.com/2010/12/lagi-bukti-cahaya-laser-bermula-dari.html?spref=fb

farid paduka said...

mereka kata penyokong Malaysia mulakan dulu pancaran laser...betul ke?saye ade jawapanye....
http://farid-paduka-ali.blogspot.com/2010/12/lagi-bukti-cahaya-laser-bermula-dari.html?spref=fb

Robot | Sakti said...

memang meriah lah.
masih terasa hangatnya kemenangan malam tu.

keh keh keh

BRO_MONDAY said...

robot : tau x pe bro!!! masih segar dalam ingatan !!! 3-0 tu...terbaik... malam ni final ke-2 ai akan lepak depan perbadanan putrajaya, ada pasam skrin besar!!!

Gayahspears said...

Gayah tgk kat tv ja... bila malysia gol, bergema umah Gayah .hahahah

Enna Banana said...

gila best bro boleh pergi tgk live! okay! ini mmg buat enna jeles gila babeng punya, enna pun tgk depan tivi je kot, sorak smp sakit tekak, haha, papepun kita doakan yang terbaik utk malam ni, amin :)

BRO_MONDAY said...

gayah : kira ok gak ah tu!!! bagi sokongan jugak...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

enna : memam ai nak kasik yu jeles !!! koh koh koh best lah x terkata!!! malam tadi baru ai gi tengok kat skrin besar dalam putrajaya ni...alhamdulillah M'sia menam!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...