.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Friday, July 22, 2011

ENTRY JUMAAT : Doa Mohon Murah Rezeki

Assalamualaikum & salam sejahtera buat semua pengunjung serta pembaca Bro_Monday's Life('',)

Hari ini sudah sampai ke hari Jumaat, Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi kerana kita diberi kesempatan untuk merasai nikmat hari² mendatang.

Seperti biasa, hari ini saya ingin berkongsikan satu doa kepada anda semua.

DOA MOHON DIMURAHKAN REZEKI



**sila tekan Ctrl+klik untuk gambar yang jelas**


Ini adalah ayat ke 26 & 27 Surah Ali Imran, ianya juga boleh diamalkan semasa berwirid selepas solat fardhu ataupun solat sunat...

Semoga dengan perkongsian saya ini kita semua dapat memanfaatkannya. Mana yang baik itu kita jadikan tauladan, yang buruk itu kita sama² jadikan sempadan...

Akhir kata, minda berseri bermula dari hati yang suci. Sekian ('',)

12 comments:

apple_lady said...

i like...!!

aizamia3 said...

moga dengan amalan yang berterusan membuahkan hasil dan seterusnya memperoleh ketenangan dalam kehidupan.. insyaAllah..

cik pulau said...

doa ni...^^,

amin...

Rozuan Ismail said...

ayat ni agak biasa dengar sebab ayat ni doa kan. dulu masa sekolah menengah kena hafal ayat ni.huhu =)


terima kasih share =)

BRO_MONDAY said...

apple : thanks singgah sini, koh koh koh

BRO_MONDAY said...

aizamia : insyaAllah kite semua kena berusaha jugak...

cik pulau : ('',) amin...

wan PCB : a'ah...ayat hafazan...sama² kita amalkan...

Ct Arina said...

semoge hendaknye. amin.

BRO_MONDAY said...

miss arina : amin...('',)

QasehTercipta said...

amin.

Jejaka Terhangat said...

perkongsian yg baik..biasa surah ni kita hafal tanpa faham maksudnya. kat sini ada tafsirnya skali. mudah-mudahan kita boleh serap masuk dalam kehidupan kita seharian. ye dak?

BRO_MONDAY said...

sis pieja L wahh!! lama yu x singgah blog ai...sihat x? kem salam kat abam din sempoi ok...('',)

bro JT : thanks singgah sini ye bro, thanks jugak dah like fan page ai...

gilaweb said...

amiin:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...