.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Wednesday, November 18, 2009

*] R4Hsi4 sEBaLiK B4jU "T" [*

Hai yu oL...dah 2 ari berturut² ai x postim blog... arini ai nak amek kesempatan di waktu bos ai ngah x bagi keje lagi ni utk share samtings...mei bi yu oL da penah tau, its ok yu oL jas bace je...bagi yam baru nak tau, ai ucapkan samat terhibur...koh koh koh

RAHSIA SEBALIK BAJU "T"

Tahukah yu oL bahawa lukisan pada baju T yang yu oL pakai sehari-hari mengandungi pelbagai rahsia di sebaliknya? Pada yu oL biasa atau untuk suka². Tetapi bagi yang melihatnya, ia secara tidak langsung menterjemahkan imej atau peribadi sebenar si pemakai. Namun ini semua tidaklah 100% betul. Kalau betul pun, anggaplah ia sebagai kebetulan sahaja. ('',)

Gambar Tempat-tempat Yang Menarik Dan Unik
yu oL gemar memakai baju T yang mengambarkan tempat-tempat yang menarik seperti menara KLCC, jambatan Pulau Pinang, Kuala Terengganu. Ini menunjukkan yu oL sukakan kegiatan pengembaraan yang adventure. Di samping itu yu oL juga diterjemahkan mempunyai peribadi yang berani dan tegas.
Bersesuaian dengan kegemaran yang suka mengembara, yu oL memang tidak suka mendiami sesuatu tempat dalam masa yang lama. yu oL juga seorang yang sangat aktif dan tidak boleh duduk diam.

Gambar Logo Dan Lambang Perniagaan
Seseorang yang memakai baju yang mengandungi logo atau lambang perniagaan, yu oL dianggap seorang yang angkuh atau suka menunjuk-nunjuk kepada orang lain dalam pelbagai hal. yu oL juga sangat mementingkan status dan sangat pemilih terutama dalam memilih rakan untuk bergaul. Namun tertanam juga sifat positif iaitu yu oL juga sebenarnya sangat berbudi bahasa dan suka tolong menolong, tetapi sesama lingkungan yu oL sahaja.

Gambar Kolej Atau Universiti
Jika yu oL seorang pelajar di kolej tersebut, menunjukkan yu oL benar² menghargai kolej itu. Sesuailah sekiranya yu oL menjadi pelajar kolej tersebut kerana ia menandakan yu oL seorang yang sangat menghargai ilmu pengetahuan. yu oL juga sangat menghargai status dan taraf sosial.

Lukisan Tangan
yu oL digambarkan sebagai tergolong dalam masyarakat yang sangat mementingkan rumah dan keluarga. yu oL juga seorang yang sangat artistik, peramah dan suka mendapat perhatian. Malah yu oL mempunyai citarasa yang tinggi dan tidak suka berahsia.

Gambar Dengan Warna Neon
yu oL sebenarnya ingin menjadi tumpuan. yu oL mahu masyarakat di sekeliling sentiasa mengambil berat tentang diri yu oL. Individu yang gemar memakai baju T seperti ini digambarkan seorang yang banyak bercakap, periang, popular dan sentiasa mahu menjadi tumpuan. Rakan² sekeliling juga begitu memerlukan yu oL. Tapi berhati², jangan sampai ada yang cuba mengambil kesempatan.

Tertulis Dengan Kata-kata Jenama Atau Kartun

yu oL digambarkan sebagai seorang yang murah hati dan sentiasa bersedia menolong mereka yang amat memerlukan. yu oL tidak pandai menyimpan rahsia dan sering bersikap terbuka. yu oL juga sangat menggemari dunia hiburan, sentiasa berusaha memberi kesenangan pada orang lain dan suka
mengkaji kehidupan yang penuh kegembiraan. Dari segi pergaulan, yu oL senang diajak bergurau dan berjenaka. Tak mudah ambil hati atau merajuk.

Kemeja T Yang Ketat
Jika yu oL suka memakai kemeja T jenis ini, yu oL digambarkan sebagai seorang yang sentiasa dahagakan pujian dari orang lain, seorang yang out-going dan sukakan kehidupan yang happy go lucky. yu oL jarang menunjukkan imej yang sebenarnya. Walaupun demikian, dalam urusan kerja yu oL lebih suka untuk melakukan dengan sempurna.

Kemeja T Kamu Longgar Dan Koyak
yu oL benci sikap hipokrit. yu oL seorang yang emosional tetapi tidak terpengaruh pada sesiapa pun. Apa yang dilihat itu yang sebenarnya mementingkan keselesaan dan kesejahteraan dalam hidup yu oL.

Baju T Kosong
Jika yu oL sukakan kemeja T kosong tanpa sebarang gambar hiasan atau berwarna lembut, ia menunjukkan yu oL suka bersendiri dan berahsia. Apa sahaja rahsia yang yu oL terima, hanya yu oL sahaja yang mengetahuinya. Walaupun demikian, sikap yu oL sangat terbuka dan sentiasa menerima teguran dari sesiapa sahaja. yu oL bersikap agak ketinggalan dan lebih suka memerap di rumah.

Sekian, harus ai ingat kan sekali lagi di sini bahawasanya ape yam tercatat di atas adalah mungkin kebetulan, dan jangan pecaya 100%... koh koh koh ('',)

5 comments:

Mr PenyuBiru said...

pakai baju t pun ade rahsia disebaliknya.hehe

BRO_MONDAY said...

tu lah pasal bro... koh koh koh

JanG45 said...

gud info abang mondayz

-fizA- said...

Erm..
Kalo pakai baju tak cukup kain ape rahsia nya?
hik3..

BRO_MONDAY said...

fiza : hmmm~ ai ting it shud bi nating tu sei... koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...