.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Monday, November 9, 2009

[-,-] kEjUT4N p4Gi iSNiN [-,-]

Lepas je pehimpunan kat ofis ni, ai dapat panggilan di meja...dari amoi(pegawai operator) ofis ai...kate nye "aiman, ade pegawai nak jumpe kat bilik IT segera". ai pun beriya-iya gi sana terus...sampai je kat sana, xde ape2 pun yam belaku...member2 situ tanye nape ai terpinga-pinga dalam ofis dowang??? koh koh koh skali ai terus jumpe amoi balik, sape nak jumpe? ai x syak ape2 pun...pastu amoi kate pegawai tu dah gi kat meja ai kot... ai pun terus lah ke meja ai balik semula...skali nengok atas meja ade menda ni...



Kali ni terkena lagi seprais...koh koh koh ai terus taip SMS pade mai waif.."tenss coklet atas meja ni..." terus ai dapat SMS berbunyi...

[Eppy annvsry syg..adiah yg bby bg tu xsberape.adiah paling bharga adalah si comel ni.arap abg sesama jage dia k.semoga kite bkekalan tanpa ada org ke3.i love u so much..arap kite bhgia slalo cam dulu..muaahh..(tinggal coklat ckit tuk bby..hehe)]

koh koh koh

4 comments:

QasehTercipta said...

wahhh.... syoiknyeee
epal mmg suke uat suprise ekk

for u ngan epal.... hapie annvsry

Saira Azura said...

hepi anvrsy bro...heheheh..camner deeb bagi adiah tu???hurm?????????

BRO_MONDAY said...

Zura : dibah pakai oram dalam lah...betul2 seprais kali ni...tapi die x leh lawan ai nye kisah mem seprais kan die...mase besday die 2 tahun lepas...lagi real ai kasi...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

sis pieja : tensss sis...doakan kami se famili ceria dan sehat selalo ye... ('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...