.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Friday, November 6, 2009

:~ cHeCk uP sEBuL4N ~:

Pagi ni ujan lebat sangat2, dalam 7.30am dok siap2 mandikan aLysha, pakai kan baju nye cantik2 nak wat gi check up klinik Presint 9...mai waif pun siap2... ai dah SMS bos kate masok ofis lambat sikit. Sampai2 je klinik, mujur lah x ramai...nak apdet gambir lah sikit ;







ai dapat time slip utk tunjuk kat bos bukti...koh koh koh dah antar mai waif n aLysha balik umah, ai terus gi kat moto, rase nak bawak moto gi keje, walopun renyai2...ye ah, ari2 naik kete rabak ah poket nak isi minyak & tol... koh koh koh
alhamdulillah ai samat sampai ke ofis dan bejaya postim blog... koh koh koh
japgi nak gi smayam jumaat...ok lah, jum berangkat ke masjid! ('',)

4 comments:

JanG45 said...

semoga dengan kehadiran cahaya mata, akan membuat korang lebih berbahgia..

BRO_MONDAY said...

mekasih jang...('',)

Saira Azura said...

ape???!!!deeb da kurus!!!!hua hua hua hua hua...cayok cayok deeb..

BRO_MONDAY said...

zura : yup, betape bangge nye beliau, berat badan nye ade pengurangan KG... koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...