.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, January 12, 2010

KEPRIHATINAN SESAMA INSAN

Salam sayam tu oL, ai terpanggil untuk sama² buat kebaikan setelah membaca entry terbaru dari brader penyu (http://penyubiru.blogspot.com/) , ni ai ade copy paste juga dari blog beliau...

"Untuk makluman, kempen "Blogger- We Care" dimulakan atas inisiatif oleh saudara hydir.com (http://www.hydir.com/) untuk meringankan beban saudara Megat yang sedang menghadapi kesulitan saat ini. Saudara Megat adalah seorang blogger seperti kita juga dan anda boleh merasai sendiri keperitan yang dilaluinya sekeluarga melalui penulisan dalam blognya - tangisan aku , isteri dan anak-anak (http://megat.net/tangisan-aku-isteri-dan-anak-anak.html). Anda boleh mulakan kempen ini dengan meletak ribbon "Blogger - We Care" di blog anda. Setiap blog yang meletakkan ribbon tersebut dikira telah menyumbang sebanyak RM1 kepada saudara Megat. Sumbangan tersebut datangnya dari saudara kbsoccer. Sumbangan peribadi dari anda juga di alu-alukan. Detailnya anda dapatkannya di blog saudara Megat.

Marilah kita sama-sama membantu saudara Megat dengan menyertai kempen "Blogger - We Care". Semoga sumbangan kecil kita ini dapat meringankan beban Saudara Megat dan seterusnya mendapat keredhaan dari Allah Subhanahu Wata’ala.

Untuk mulakan kempen, sila ke blog hydir.com."


Sekian entry dari untuk kali ini, SEMOGA ALLAH SWT meringankan beban saudara Megat...insyaAllah...('',)

7 comments:

adie said...

terima kasih kerana turut serta dalam kempen ni. (ceh! cam aku plak yg organise kempen ni.hehe)

nnt ko gi kat blog hydir tu dan bagitau ko dah sertai kempen ni.sebab nnt senang dia nak kira berapa sumbangan tu.

http://www.hydir.com/?p=268

Ir. hydir said...

tq sbb join kempen Blogger We care

BRO_MONDAY said...

brader penyu : ai da komen da smalam lepas wat entry ni...tensss coz sama² sumbangkan sesuatu dalam kempen ni...('',)

BRO_MONDAY said...

Sama² en.Hydir .Tolom menolom sesama kite... ('',)

lily said...

http://lilybabyshop.blogspot.com/

hai aiman.. jemput window shopping ye!!!

adie said...

salam ziarah.

hmm..naper aku punyer icon tak muncul dlm follower ko yer. takpe aku follow lagi sekali. i follow! :D

BRO_MONDAY said...

brader penyu : biasa lah tu, ai pun xtahu kenape lah...yam ai tau, bila dok kat PC ofis ni, senarai follower tu GAGAL dilihat dengan mata kasar, oz ade tulis :-

"Access Denied (content_filter_denied)

Laman web ini disekat kerana disyaki berkategori: "Social Networking"

Harap bersabar. "

koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...