.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, October 29, 2009

(''v'') pErJaLanAn kU~

Hai~emmm penat nye arini...Pagi2 da gerak ke PICC dari umah ma, arini ai dilantik jadi pengawas exam kat sana...yam best nye bekfes & lunch disediakan utk pengawas & urus setia...Pagi tadi makan nasik gorem kampum, tengahari tadi belasah pulak nasik ayam...fuhhh maveles...koh koh koh kenyam2 terus berangkat balik ofis...Jam dah menunjukkan pukul 2.30petam. Masuk ofis lambat lah arini, tp xpe ade reason kuat...koh koh koh Sampai ofis, dok kat depan PC terus bukak blog...Tenang je dapat dengar bekgron music "AIZAT-PERGI"...nah lirik nye...('',)

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Image Hosted by ImageShack.us

Berulang-ulang ai layan lagu ni...Tenang+Indah je nadanye...('',)

4 comments:

Saira Azura said...

oo..da try ek..heheh..bagus..bagus..kipidap!!

QasehTercipta said...

yuppp... memang cukup menenangkan hati sis jua

BRO_MONDAY said...

yup puan azura...dah try...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

tenang je kan sis pieja...? koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...