.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Monday, May 3, 2010

aNaK ai maSok MAJALAH pa&ma ('',)

Salam sume ♥♥♥ mai waif masok kontes kat MAJALAH pa&ma...beliau masok kan gambir Nur Alysha Hani yam ni...



Link nye http://www.majalahpama.com.my/extra/info.asp?sec=undibb&whichpage=2&pagesize=16 so yu oL buleh lah tolom undi ok...TERBAIK...koh koh koh

3 comments:

-fizA- said...

alysha comeL. tido isap ibu jari.. comell je..

Mr PenyuBiru said...

femes aa anak ko pahni.hehe :D

BRO_MONDAY said...

mises jang : comel kan?? koh koh koh

bro penyu : koh koh koh ayah nye ni ha lagi femes...gadis nampak siap kejar², ai je lari lintam pukam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...