.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Tuesday, August 25, 2009

try menda baru!!!


Salam sayam pade sume, arini 25 Ogos2009 ai telah cube menda baru...ai wat blog sendiri...
koh koh koh tu pasal nak cube postim 1st ni...terase malu pun ade... tapi ini sume jas nak suke2 je...
adehhh nak gelak pun ade...
gambirrrr bebear di atas ni hanya lah sekadar hiasan... ('',)

5 comments:

sweety said...

buat lah cantik2 cikit...

adehhh...

meh bg pasword org try buat kan..

cite lah banyak2 lagi...

aizamia3 said...

wah comei sunguh anak patung itu.. gebuz.. ;)
hahaha.. ai gelak ni..

BRO_MONDAY said...

aizamia : bear² ni skam diturun kan kepada scha anak ai...koh koh koh

BiNtaNg HaTi said...

hehehe...stylo molek gelak tuh...

BRO_MONDAY said...

bintang hati : style wat masa ni lah...koh koh koh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...