.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, March 3, 2011

Jom Bersantai Dalam Bloglist WacanaKu



SAYA NAK TURUT SERTA!!! NAK MASUK DALAM
BLOGLIST BRO WACANA!!!

Jika dilihat dari segi mata kasar, blog bro wacana ni memang suci...putih je...warna yang sejuk mata memandang. Saya sangat suka ke blog bro wacana ni...
Blog beliau juga mempunyai header yang sangat mantap iaitu gambar kartun...saya memang minat kartun...kartun tu seakan-akan seorang penyiasat...('',)

Rasanya itu saje, mungkin banyak lagi yang masih belum saya ketahui tentang blog beliau ni...apa² pun saya selalu juga terjah blog beliau jika ada masa terluang!!!

Semoga saya dapat bertemu dengan bro wacana di alam realiti suatu masa nanti...
TERBAIK!!!

Jika anda mahu masuk dalam bloglist beliau,
SILA KLIK SINI LAJU²!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...