.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Thursday, February 24, 2011

KELAJUAN sebenar !!!

Assalamualaikum & salam pagi buat semua pembaca "bro monday's life" saya yang disayangi...('',)

Hari ini hari Khamis, seperti bisa saya mengenakan baju batik datang ke pejabat. Saya datang ke pejabat sangat awal pada hari ini, selesai saje solat Subuh terus bersiap. Rutin harian yang saya lakukan setiap pagi berubah, memandangkan isteri saya pergi lambat ke pejabat sebab nak bawa Scha Al Aiman ke klinik.

Selalunya benda yang sama akan saya lakukan, tapi hari ini lain sekali. Sebab itu lah saya datang kerja awal hari ini.

Sampai ke pejabat, seperti biasa saya lah yang paling awal. Saya buka suis lampu keseluruhan ruang pejabat. Seram tu memang lah sebab sangat gelap, tapi saya berjaya harungi rasa takut..adehhh~

Hari ini hari gaji bagi penjawat awam seluruh Malaysia! Hari untuk "mengopakkan" poket! Walaubagaimanapun, saya memanjatkan rasa syukur ke hadrat Ilahi diberi rezeki...

Datang awal pagi ini ada baiknya juga, saya boleh online Maybank2u.com dengan laju tanpa ada kelembapan network seperti kebiasaannya. Kalau nak settlekan bil tengahari nanti, jawabnya tak dapat lah...tentu² network slow. Akhirnya 4 bil saya berjaya bayar! Bil air, api, cukai rumah majlis daerah & maxis brokbeng. Alhamdulillah~

Dengan rasa gembiranya, kini saya nak tutup coretan untuk pagi ini. Semoga kita dapat berjumpa lagi di lain entry. InsyaAllah~

Ok, saya nak pergi jalan² ke blog rakan² ('',)

9 comments:

Luqman Zakaria said...

gud gud..huhu..


arepnakbebel: BLOGGER BODOH SOMBONG* JANGAN BERLAGAK DIVA OK!
arepnakbebel: LIYANA JASMAY ( covergirl cosmopolitan EDISI MAC )
arepnakbebel: Mak Dara 1st Giveaway (GA)

Tieah Madian said...

Layout ni sama dgn layout masa mula2 blogging dulu..
Tetiba rindu plak dgn kehijauan yg mcm ni..
Huhuhuhu..

Entry Terbaru: Masturah Abu Bakar Sangat Popular Dari Ben Ashaari

BRO_MONDAY said...

arep : ('',) terbaik....

miss dihatie : ye ke? skam ni layout yu belang² cam pelangi lagi ceria...ai laik it...('',) terjah blog yu jugak...

dontpushpush said...

not bad.....:)

Danial Marzuki said...

hari pertama gaji dh settle suma bil ke ..bagus2

BRO_MONDAY said...

eddy : ('',)

bro dim : ye, setel sume bahagian bil ai yam kena setel kan...bahagian lain macam duit kete bulan² tu waif ai pulak...bantu membantu...

Red Giant said...

Salam p'kenalan bro... Tq gak folo blog aku.. dtg2 la selalu...

BRO_MONDAY said...

bro red giant : sama², ok insyaAllah ai akan terjah selalo...

~Nabilah~ said...

waaaa.....bleh jd pkerja cnth nie...hehehe....x lme lg,nnt naek pngkt ar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...