.:. TeNTaNG DiRi ai .:.

My photo
ai ni hepi oramnye, pastu ramai yam kata ai ni peramah,ai dah berumah tangga, ada soram waif yam comey & soram anak yam cute ai panggil beliau Scha Al-Aiman...nama penuh anak ai NUR ALYSHA HANI...ai sangat sayamkan femili ni...ai jugak suka berfoya-foya tapi bukan ke arah kejahatan mahupun kenakalan...tapi sebenarnye ke arah kebaikan...ai join Kelab Pemilik Proton Saga ISwara Malaysia (SagaIswaraClub)[www.sagaiswaraclub.com] dan Kelab Belia Saga Putrajaya (KBSP)[www.srd.com.my]...so, kitoram selalo ada aktiviti riadah dan amal...macam² lagi lah kalo nak cite...dah kenal, baru tau... koh koh koh ('',)

.:. CERITA BARU BLOG G-NOLA -On9 24hrs- .:.

Friday, January 7, 2011

^ haLLo..BuLeH saya BanTu??? ^

Salam pagi Jumaat penghulu segala hari buat sume blogger yam membaca entry ai ni ('',)

Alhamdulillah pagi ni ai sampai awal ke opis, punch card tadi jam 7:16 am !!! coz ai bawak muto gi keje, cukup lah pagi semalam bawak kete, ujan lebat lagi ah betambah jem...adeh~

ok cukup sampai situ cite gi keje, haa ai nak cite sepanjam ari semalam ai sibuk x dapat lansum nak post entry terbaru! ai kene bertugas di meja bantuan opis ni yam dipanggil "CCC" iaitu Customer Care Corner ('',) kat bawah ni ada gambarajah kejadian...





Petam semalam ai bertugas dengan penuh cemerlang & berdedikasi tau! koh koh koh lansum x kena tiau maki hamun oleh customer..kira ok lah tu kan? coz sejarah 4 tahun keje kat opis ni, ai pernah terima 1 panggilan palim cilaka tetiba ai kena maki tanpa sebab sedangkan dah lama ai terapkan prinsip "PANGGILAN MESRA" dalam diri ai...huh~ malas nak kenangkan peristiwa tu...

ok lah, setakat ni dulu cite ai, tengs so mac sudi baca...japgi nak gi sapan kat cafe ('',) Semoga kite ketemu lagi ye...wasalam~

24 comments:

ejulz said...

ok la tu.. nk bagitau kat sini. sblm tu mintak maap laa cikgu2 yg terbaca komen ni.. memang bukan semua cikgu camtu tapi dpt kol dr kebanyakan cikgu yg blagak n cakap besar.. cakap main sedap mulut je.. kita paham laa prasaan diorang camne. tp diorang kene la paham prasaan kita jgak.. hampeh cikgu2 yg penah kol n cakap besar..

BRO_MONDAY said...

asroL : betul tu, ai sokom stetmen yu...x sume cikgu macam tu...memalukan lah...nasib baik lah ramai² ai kenal cikgu xde lagi yam macam ni pangai nye...nak marah x betempat, xde adab susila bertelefon..huh~

The Red Rambutan said...

Bro_monday

Waaa....Tahniah untuk anda! Tepuk sangan semua! Bagi saya, orang orang yang penyabar dan berhemah tinggi sahaja yang sanggup melayan kerenah pelanggan yang beribu ribu perangai. Setingi-tinggi Tahniah dari saya The Red Rambutan. Ucapan tulus ikhlas dari saya.

www.facebook.com/theredrambutan

BRO_MONDAY said...

tengkiu ye bro rambutan merah!!!
betul tu, kena sabar dengan oram² yam kol nak maki² ni...lagi 1 kite sebagai penjawat awam kena bertindak cemerlang dan jadi contoh yam baik...

Anonymous said...

balom...klo org kn..copy no tepon dia...pas tu g la public..den...col dia..maki hamun dia blik ngan darjah kemakian yg pling tinggi...hahahhaha
bgus x?

Izamir Ridzwan said...

awal nye punch card.. ni kerja ofix apa ni ey??

BRO_MONDAY said...

hey : memam banglom nak trace no fon yam digunakan tu, tapi x dapat!!! kalo dapat, da tentu banglom akan maki die balik..adeh!!! kejadian yam penah kena kat banglom tu sangat pantas x sempat nak berkata apa², bajet nak tanye die dari mana, jabatan apa kementerian apa, tapi gagal...dapat tau siap lah die...koh koh koh

BRO_MONDAY said...

bro IR : tengkiu sudi jengah ke sini tau!!! koh koh koh ai hari² datam keje awal...padahal ai sepatutnye masok opis jam 8am...

athirahassin said...

ada tag for u :)

BRO_MONDAY said...

miss trex : ok² tengkiu lah ye tag ai...amanah ni...koh koh koh lepas solat jumaat ai kasik hentak...('',)

QasehTercipta said...

customer is always right.... :)

Ainna Jalil said...

CCC, nama taboleblah tapi okay la kan, waahh!! bro monday sila jaga tutur bicara ngan cust 0kay, jadilah pekerja yg best, ceceh! :P

BRO_MONDAY said...

enna : adehh~ siap kutuk nama CCC lagi tu yam kenot go tu...koh koh koh
ok, ai akan jaga tutur bicara dengan baik sentiasa bila jawab panggilan!!! terbaik lah...

BRO_MONDAY said...

sis pieja : yup!!! kastemer olwes raik...die je lah yam betol...koh koh koh

Luqman Zakaria said...

kompem penat nak melayan kerenah customer yg bersonggeh songgehh perangainya!hoho~

BRO_MONDAY said...

arep : memam penat pun, macam² ragam...ada yam ok, ada yam suka gelak², ada yam tegas giler!!! macam² lah pendek kata...pendek yam kata...bukan ai...koh koh koh ape² pun best bila bertugas di CCC ni...ai suka...next bertugas pada 18/1 & 31/1 ni...sume sesi pagi...adehhh~

amira aihara said...

hahah..smoga sntiasa cmerlg n berdedikasi yerk...
jgn dpt pnggiln hangit sudaaaa..

Admin said...

huhuhu..
tu la mcm2 ragam manusia nei,
kte kne byak2 bsabar la.. hmm~

BRO_MONDAY said...

amira : adeh~ mintak2 x kena lah...asyik gelak kan oram yam kene je!!! koh koh koh

bobiedanbad said...

hehehe saya cikgu yg baik hati :)

BRO_MONDAY said...

sis ahs : tengkiu sudi drop komen kat mai blog!!! koh koh koh yup, dets korex...banyak pulak ragam nye!!!

BRO_MONDAY said...

bobie : yu cekgu rupanye!!! ha...kan ai dah kata...bukan sume cekgu agak kuran ajar bila cakap kat tepon ni, masih ada lagi cekgu yam terbaik...('',)

Muhamad Zulazwan Bin Chukop said...

ok la tu bro monday....keje ngan penuh smgt...baru happy selalu...:8)

BRO_MONDAY said...

bro jawer : tengkiu sudi jengah ke sini & drop komen!!! ai laik dis...koh koh koh betul...keje kena semangat selalo, baru lah akan jadi pekerja cemerlang...('',)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...